SamSuka
wanhoisecret
wanhoisecret

patreon


政府去元朗派口罩呀!

有政府人員睇唔過眼話俾我聽,啱啱民政事務署人員入元朗啲村,派每人一盒口罩俾佢哋!即係話香港政府用公帑、再用埋公務員嘅返工時間去官商鄉黑!私相授受!頂你個肺!可惜佢哋影唔到相俾我!

Ps啱啱有元朗居民影俾我佢哋收到係呢盒口罩!

Ps若果你居住喺元朗但收唔到民政事務署派口罩就快啲去問佢哋攞啦!


Comments

CSI 出晒邊??

哈哈...

佢老味丫!

頂!垃圾政府!醫院都唔夠口罩仲派!

送俾我都唔會用! 大陸嘢信唔過!

住錦田,都無既

元朗國國民好幸福

我仲以為會派CSI口罩,柒娥真係識度縮數

你問我我問邊個

如果派口罩都要係呢款國產貨 好明顯CSI口罩完全供不應求

我估佢問係咪元朗所有既鄉村,既村民都會有收到!

問乜

元朗D村全面?

見到寫住惠洲造?咁真係派到埋黎都唔敢用

共產黨害人不淺


More Creators