台灣真係香港人嘅烏托邦?
Added 2020-09-12 03:45:04 +0000 UTC電影花木蘭登全台灣票房冠軍,就再一次證明,台灣並唔係你好多香港人想像咁!
好多人問我去唔去台灣住,我話當然唔會啦!首先我完全接受唔到二次回歸嘅政治震撼!好多唔了解台灣嘅香港人,其實都唔了解台灣有幾多幾多幾多人係親大陸,衰啲咁講其實係親中共!有睇歷史國共合作都知點樣出賣人民!而且民進黨係唔可能永遠長期執政,國民黨一上台其實就同極權暴政冇分別!
而生活喺台灣,民間政治兩極化比香港嚴重好多,仲要嗰兩極係完全西方自由文化對完全親中共文化,屌點生活啊!
移民台灣我係完全唔會選擇,當然我好多朋友都話因為文化語言生活模式接近會方便香港人一啲!我唔阻止但我唔鼓勵!
喺全球抵制中共情況之下,花木蘭都可以受台灣人追捧入戲院睇成為票房冠軍,我只能冇眼睇!
Comments
其實台灣本省人同外省人嘅問題好複雜好多過節,好多香港人都未必太了解。不過聽過幾個台灣長輩同我講佢哋以前細個係學校被禁止講台語,講左會罰錢,政府一官半職都只比係國民黨自己友做,中學生就被入黨等等...聽落同某黨作風都好似曾相識。而最令人不惑係以前嘅”共匪”變咗而家嘅舔奶對象,加上一大班大中華思想嘅人盲目親中甚至奶共,默許中共所作所為,對台灣就好似一個定時炸彈咁危險
2020-09-13 19:49:11 +0000 UTC都係睇美國人既姐,佢地有心要管東亞,唔好講台灣,香港都搞撚死佢。講真,就算中共真係比人取締左,對我呢啲蟻民黎講都未必真係會好左好多~
2020-09-13 18:43:48 +0000 UTC睇下蘋果台灣版就知道台灣社會新聞幾恐佈....
2020-09-13 15:54:47 +0000 UTC完全贊同。我啲朋友分別移民咗去台北、宜蘭、高雄。舊年經驗所得:住台北比較容易搵到當地人同你圍爐;宜蘭、高雄唔使皆意,大部分人藍到黑。除咗宜蘭嗰家(因為佢本身唔係有錢,只係曾喺台灣打工,有台灣戶照,移民唔使擺抵舊錢),其他已搞緊二次移民。所以,除非冇得揀,否則台灣唔係選項。
2020-09-13 07:59:29 +0000 UTC民進黨執政都要睇邊個人做,我暫時只信蔡英文,賴清德做唔做到蔡既風骨根本冇人知道
2020-09-13 02:49:43 +0000 UTC真人真事,我讀書識親嘅台灣人都唔喜歡大6正苦,但都會同大6人做朋友一齊住,其實啲大6人都唔鐘意自己個正苦,所以反觀下大6又有幾多真係鐘意個正苦,佢地味日日係咁X個正苦
2020-09-12 12:57:47 +0000 UTC華人永遠被所謂既鄉情民族感情所支配,加埋錢就乜理性都無晒架啦
2020-09-12 07:44:16 +0000 UTC認識嘅台灣三四十歲嘅人, 去左大陸搵食個班人,大多做左奶共派。
T
2020-09-12 05:50:46 +0000 UTC