엑스맨의 로그 우선 만들었습니다!
12월이니 크리스마스 분위기가 좋겠다 싶어서 배경을 트리로 장식했습니다 ~
다음작업은 춘리가 되겠네요. 기대해주시고
요즘 코로나가 너무 극성입니다. 건강 유의하세요!!
I made X-Men's logue first!
Since it's December, I wanted a good Christmas atmosphere, so I decorated the background with a tree.
The next job will be Chun-Li. Please look forward to it
Corona is too polar these days. Take care of your health!!
Jason
2020-12-28 18:16:45 +0000 UTCJason
2020-12-28 00:00:17 +0000 UTCpalaven
2020-12-14 02:59:21 +0000 UTC