SamSuka
blackguard1

blackguard1

patreon


blackguard1 activity

이렐 마지막 작업 끝났습니다 Last work of Yrel+Wonder William is done

그림 제목은 궁금해하는 이렐 입니다 

다음 그림은 폴아웃 곤충 몬스터 시리즈입니다

It's called <Wondering Yrel>

The next picture will be Fallout bug monster series.

View Post

2월 이벤트 시작합니다 February event page open

이렐 그림 그리느라 이벤트 여는걸 까먹고 있었네요

이벤트에 참여하실 분들은 코멘트를 남겨주세요 

이 글은 2월 10일까지 유지됩니다

If you want to participate in the event, please leave a comment.

This article will be ke...

View Post

두번째 장면 끝났습니다 Second scene is Just finished

픽시브와 트위터에 올려두었습니다. 

I uploaded it Pixiv and Twitter

https://www.pixiv.net/member_illust.php?mode=medium&illust_id=73018863

View Post

First work of Yrel and William is complete

I uploaded it Twitter.

https://twitter.com/blackguard7/status/1091973996273266688

Please check it out

View Post

다음 그림 스케치 올렸습니다 I just uploaded the sketch of the next picture

https://www.pixiv.net/member_illust.php?mode=medium&illust_id=72945790

https:...

View Post

이렐 파이즈리 장면 끝났습니다 Yrel paizuri scene is done.

픽시브와 트위터에 올렸습니다.
I upload it Pixiv and Twitter 

https://www.pixiv.net/member_illust.php?mode=medium&illust_id=72914997

2019-01-30 06:42:30 +0000 UTC View Post

새로운 스타일을 시도해 봤습니다I tried a new style.

생각보다 많이 어렵네요...

It's difficult then I thought...

https://twitter.com/blackguard7/status/1090158839645626368

View Post

이렐 파이즈리 스케치 끝났습니다 Sketch of the Yrel paizuri scene is done!

파이즈리 장면은 세 장면 정도 나올 것 같습니다.

This scene will be drawn in three pics

풀버젼은 트위터에 있습니다

Full version on Twitter 

-> 2019-01-28 09:55:57 +0000 UTC View Post

다음 작품은 윌리엄과 이렐입니다 The next work is Willian and Yrel

그림에 대해서 아이디어 있으신 분은 말씀해 주세요

Please tell me if you have an idea about the picture


View Post

병원에 다녀왔습니다 I've been to the hospital.

의사가 약을 주면서 2주 후에 다시 오라고 하더군요.

아마 일주일 정도 푹 쉬면 괜찮아 질 것 같습니다

The doctor gave me some medicine and told me to come back in two weeks.

Maybe a week's rest will help.

View Post

손에 통증이 다시 도졌네요 The pain in my hand has come back.

손 상태가 안좋아져서 내일 병원에 가기로 했습니다.

내일 병원에 다녀와서 진단결과가 어떻게 나왔는지 말씀드리겠습니다.

My hands were not good, so I decided to go to the hospital tomorrow.

I'll tell you how my hands are when I get ba...

View Post

3rd work is complete

이 그림을 마지막으로 원시저그 + 부관 테마는 끝낼 생각입니다.

I'm going to end the Primal zerg + adjutant series with this picture.

View Post

마지막 부관 그림 스케치입니다 Sketch of the last adjutant(I.B.A) work series

추가하고 싶은 아이디어가 있으신가요? 

Do you have any ideas you want to add?

View Post

세번째 그림 스케치 바꿨습니다 I changed the content of 3rd sketch.

맨 처음 스케치는 부관의 몸이 너무 많이 가려지는 것 같아

식물 느낌의 촉수로 바꿨습니다 

Now It's Vegetative tentacle 

View Post

The second work of 'primal zerg+adjutant(IBA)' is just done!

I uploaded it Twitter. 

https://twitter.com/blackguard7/status/1085521163332145152

View Post

원시저그와 부관 두번째 스케치입니다 The second sketch of primal zerg+adjutant

트위터에 업로드 해두었습니다 

I upload it Twitter 


https://twitter.com/blackguard7/status/1084304682317537282

View Post

패트론 1월 이벤트 작업 끝났습니다 Patreon January event work is done

오늘부터 다시 부관 작업 들어갑니다

Now I'm back to adjutant work 

View Post

첫번째 그림 끝났습니다 First picture is done

트위터와 픽시브 두군데에 올려놨습니다

I uploaded it Pixiv and Twitter. 

https://twitter.com/blackguard7/status/1082287439513669633

2019-01-07 14:50:36 +0000 UTC View Post

2019년 1월 패트론 이벤트 결과 발표 Announcement of January event results

패트론 1월 이벤트 당첨자는 Vodaynoi님 입니다. 축하드립니다! 

The winner of the January Patreon event is Vodaynoi. Congratulations!

Mail me, Vodaynoi!

View Post

Sketch of the next work.

I uploaded it Pixiv(imigur ban nsfw too). please check it out.

The contents of the first picture is to look at her over the window.

https://www.pixiv.net/member_illust.php?mo...

View Post

I.B.A의 컨셉 아트입니다 Concept Art of I.B.A

조만간 다음 그림의 스케치도 올리겠습니다.

I will upload the sketch of next picture soon.

View Post

스케치 작업 끝났습니다 Sketch is done.

이름은 Inter-species Breeding Android의 앞 글자를 따서 IBA 로 할 생각입니다.

Her name is IBA after the front letters of the Inter-species Breeding Android.

View Post

2019년 1월 패트론 이벤트 시작합니다 Patreon January event page open

이벤트에 참여하실 분들은 리플을 남겨주세요

이 글은 한국 시간 기준 1월 6일까지 유지됩니다.

If you want to participate in the event, please leave a comment.

The event page will be kept until December 6 in Korean time.

View Post

행복한 새해 되세요! Happy new year!

그동안 커미션 작업하느라 바빴습니다.

이제 커미션 작업이 끝났으니 다시 본격적으로 패트론 작업에 들어갑니다.

부관과 원시저그 그림은 최소 세장은 그릴 예정입니다.

컨셉은 종 보존을 위한 이종간 번식용 ...

View Post

The translation is complete.


Hope you like it!

View Post

다음 그림에 대한 아이디어들입니다 Ideas for the next picture

1. 질 발렌타인 + 좀비개  Jill Valentine + zombie dog

2. 염소 윌리엄 + 이렐 Wonder W...

View Post

후타 나엘 작업 끝났습니다 Futadom Night elf + Female orc work is done.


다...

View Post

두번째 그림 끝났습니다 Second scene is done.

번역가가 구해지는대로 번역 버젼도 올리겠습니다 

야설 번역해주시는 분은 찾기가 생각보다 힘드네요

View Post

첫번째 장면 끝났습니다 First scene is done.

번역해주실분을 아직 못 찾아서 영어 버젼은 나오는데 시간이 좀 걸릴 것 같습니다

 I can not find someone to translate and it will take some time to get English version.

View Post

현재 작업 진행상황입니다 Work in progress

그림 크기는 이대로 하려고 하고 

왼쪽 하단에 글을 넣을 생각인데 아이디어 있으시면 말씀해 주세요 

I'm going to write in the lower left corner. If you have any ideas, please let me know.


View Post