職業体験 ◯稚園編④(日本語:16枚)
お世話になっております。とえるです。
今回は久々にデカチン幼稚園児シリーズです! デカチン幼稚園児って何だよ
早速どうぞ〜!!
お世話になっております。とえるです。
今回は久々にデカチン幼稚園児シリーズです! デカチン幼稚園児って何だよ
早速どうぞ〜!!
お世話になっております。とえるです。
なんか昨日Fanboxの障害があったみたいですね。そのせいで投稿が遅れました……なんてことはなく普通に月末に間に合いませんでした。 すみません…
というわ...
2025-09-01 11:45:59 +0000 UTC View Post
Thank you as always for your support!
Sorry I couldn’t make the last post in time. This month’s update pace is a little slower too, but I should be back on track from next month. Thanks for sticking with me!
This one’s another Skeb piece.
ENJOY!
Thank you as always for your support! This time it’s another illustration based on a request I received on Skeb.
I was really happy to get another commission from someone who had reached out before😄
ENJOY!
2025-08-23 11:00:00 +0000 UTC View Post
お世話になっております。とえるです。
今回もSkebの案件です!前に依頼をいただいた方からの依頼なのですが、再度依頼をいただけると嬉しいです🥹当方は一枚一枚丁寧にわからせております。。。
というわ...
2025-08-23 11:00:00 +0000 UTC View Post
お世話になっております。とえるです。
お待たせしまして大変申し訳ありません…!しかもまたもや壁尻!まさかの二連続壁尻です。しかも SKebにはもう一件文壁尻が溜まってます。壁尻滞留だ……
と...
2025-08-15 11:00:00 +0000 UTC View Post
Long time no see, and as always, thank you so much for your support!
This time too, I’ve drawn a request I received on Skeb. ENJOY!
Thank you as always for your support!
Sorry for the delay in updates—this time, I’m sharing an illustration I drew based on a Skeb request. ENJOY!
<...
お世話になっております。とえるです。
うーーすみません、今回は月2回の投稿が精一杯でした。。。体調不良等が重なってしまい申した……来月はもうちょい頑張れるようにいたします。。。
というわけで今月...
2025-07-31 12:00:00 +0000 UTC View Post
お世話になっております。とえるです。
すみません、普通に一週間締め切りぶっちぎってしまいました。。。。
基本絵を無理やり増やしたのと、ちょっと忙しいのがぶつかったのが原因です。本当に申し訳ない...
2025-07-13 11:00:00 +0000 UTC View Post
お世話になっております。とえるです。
とうとう6月も最後になってしまいましたね〜 季節は夏本番!夏と言えばそう!ヒーローわからせの季節です!
というわけでタイタスグリーンことデカケツグ...
2025-06-30 11:00:00 +0000 UTC View Post
Thank you all as always for your support!
Here’s the final illustration post for this month. This time, I drew a hero trying to escape from an enemy organization.
ENJOY!
2025-06-30 11:00:00 +0000 UTC View Post
Thank you all as always for your support!
This time, it’s been a while, but here’s a new piece I worked on through Skeb.
ENJOY!
お世話になっております。とえるです。
今回はめっちゃ久々のSkeb案件です!値段上げたら全然来なくなったんですが(爆笑)、そんな中でも依頼してくれた方がいらっしゃったので気合い入れて描きました!
FF...
2025-06-27 11:00:00 +0000 UTC View Post
Thank you as always for your continued support!
This time, I’m bringing you a retouched version of a previously posted illustration.
All of the variations have been updated to improve the overall quality.
ENJOY!
2025-06-20 11:00:00 +0000 UTC View Post
色々と忙しかったのですが、ようやっと色々片付いてFanboxに注力できるようになってきましたので、平常運転に戻って行こうと思います!
ということで今回のイラストですが、以前に描いていたものをリタッ...
2025-06-20 11:00:00 +0000 UTC View Post
Thank you as always for your support!
This time, it’s an installment in the popular series.
ENJOY!
お世話になっております。とえるです。
最近遅れ気味でしたがなんとか遅れを取り戻せました!よかった〜
というわけでなんか人気シリーズとなってしまった巨根幼稚園でのほのぼの風景です!前回の続きとな...
2025-06-13 13:00:00 +0000 UTC View Post
Thank you for your always support!
Apologies for the delayed post.
This time, I’ve illustrated the unfortunate fate of a brave little hero who got taken down by a slime.ENJOY!
2025-06-09 11:00:00 +0000 UTC View Post