一個你唔想知但係你需要知的真人真事
Added 2018-10-09 13:29:03 +0000 UTC今日中午同左派人士食飯飲茶,認識咗個用技術專才計劃由山東嚟到香港讀書嘅大陸博士生小k!我梗係要多番探討敵方資料啦!同佢之間溝通,我發現咗香港真係實在大大鑊! 首先佢太太係大約十年前,係用技術專才計劃嚟到香港做嘢,攞埋身份證,之後佢就叫當時仲係男朋友嘅小k, 六年前依然係用技術專才計劃來到香港城市大學讀博士生,我其實完全唔知道呢個計劃可以竟然係嚟香港讀書而唔係來做嘢,之後兩個人喺香港結婚,喺香港生咗個女,我個腦裏面當然就飄出咗一系列掠奪香港資源嘅字眼啦!之後 今年六月小k畢業未搵到工, 但一年後佢已經可以成為香港人,就算搵唔到工都可以永久居留香港!小k同我講,其實依家大陸利用呢個專才台。計畫嚟到香港嘅人數已經有五十幾萬,就算有十萬人係決定離開返大陸,都已經有四十幾萬人因為呢種途徑來到香港居住工作,而佢都好認同呢個係大陸想溝淡香港人嘅手法之一, 佢點知呢個數字呢?原來數字唔係嚟自香港政府,係中聯辦!!! 因為所有用呢個技術專才計劃來到香港嘅人,最終原來份文件係要中聯辦確認簽名先至可以作實,並非香港政府!呢樣嘢我真係第一次聽第一次知!即係話不但止中聯辦呢個項目上有絕對話語權,甚至將一啲唔太聽話嘅大陸人摒除於專才計劃!呢個計劃係繼續不斷吸引緊大量大陸人定居香港工作…… 我哋仲唔死!
Comments
好多大學都係咁,無佢地就真係好多人都無工返
EC
2018-10-15 13:33:11 +0000 UTC其實下一代已經冇得救,自求多福
2018-10-13 10:10:39 +0000 UTC我們是最後一代香港人
2018-10-13 09:17:28 +0000 UTC我讀緊full time中大碩士,我嗰科係專業人士,大概有10%係nds。但其實已經好高,因為專科+full time master係得好少位。住研究生宿舍成2個月都冇遇過香港人,宿生會都係清一式大陸人,有少部分同學都係拒絕學廣東話的。
2018-10-12 08:22:52 +0000 UTC大陸統治下既香港已經無希望
2018-10-11 13:35:05 +0000 UTC我 2010 年讀果時已經超過一半係中國學生!!! 外國學生得幾個ZA!!!!!!
2018-10-10 13:20:34 +0000 UTC你可以去下各大學master畢業禮,90%係大陸人
2018-10-10 11:49:21 +0000 UTC你去科學園行下你就知道好多依D大陸專才。
2018-10-10 10:49:33 +0000 UTC我內心深處有個好一廂情願既諗法,就係呢班人有一部人會有自己既諗法,去分析事情既對錯,唔一定要企出嚟搞對抗,但投票既時候,笑笑口走去建制度話投咗佢地一票,但其實就投咗對家.咁香港應該會死得慢啲.
2018-10-10 07:29:50 +0000 UTC我有個朋友到香港讀大學1 2年,然後出黎穩野做,租屋住,今年年尾可以摞香港身分證啦
2018-10-10 05:55:17 +0000 UTC溝淡唔係重點, 我睇到係雲海驚訝自己咁遲先知. 期待雲海爆更多我們很難知道的故事 ^^
2018-10-10 03:17:46 +0000 UTC香港真係好悲哀, 現在已經好難好難返轉頭了,情況只會越來越差
2018-10-10 01:54:13 +0000 UTC我其中一個好朋友,都系透過這個program來香港讀master. 之後就成為香港居民。 不過已經結婚來美國。 (一般人,唔會覺得佢系大陸長大,講廣東話完全無口音,佢仲要系偏黃,完全都唔藍)
2018-10-09 19:36:08 +0000 UTC小學既時候老師有深入今講過一次,我好深刻,單程證同偷盜,親人團眾等等都唔系真正令香港中國化既因素,真正令香港返唔到轉頭既系專才計劃,老師話,日後你地大學畢業就要同大班大班中國來港專才競爭,以生育率及升學大學既成功率計,不變既五十年,香港已經有潛力同趨勢,失去所有無本土大學生,而最後管理階層全部會被佔有,連抗爭既大學生都會變成來港後自行覺醒既專才生,聽完之後覺得好恐怖,直到出泥工作左今耐都仲時不時記起
Medio_Ting
2018-10-09 17:10:23 +0000 UTC