SamSuka
wanhoisecret
wanhoisecret

patreon


玩野

有時候有啲人玩野係令到我會好失望㗎!突然間有五個人趁住聽日patreon過數前,取消每月$5蚊美金付款,即係免費睇左一個月之後縮沙!世界上乜人都有,都係果句啦你唔支持我你咪唔好入嚟囉!之後又玩嘢!真係唔好怪我時時鬧人!人類道德好低!

Ps 我我個Admin已經幫我set左prepaid,一join就收錢每個月頭都收錢

Comments

一個月先幾十蚊,最低工資一個鐘都翻黎啦,呢D人,真係求佢地唔好再出現影響心情

真係幾pk都有

係唔係記者/政黨人士收風呀?

Kat

所以香港大部分服務都要pre paid, 唔係都收按金

嗰幾廿蚊都慳,真係人粉黎。。。

有d人就係做埋呢d小家野,仲要以為自己好醒!

個5個人好度縮

話時話,其實呢個Group有無提示叫人比錢咖?

我10月22號join既時候都要即時比錢,同埋系統都有提示九日後即11月1號會再收,我都考慮左幾秒架 🤣

果炸人連假粉都唔係,根本係賊! 偷野!!!! btw 俾錢就睇得嘅patreon係咪真係一個好嘅平台🤔🤔

可能係想脫離 FB 純用 email log in 呢?

做創作,設計,藝術等有實體工作最易比人走數,好以依家情況D人聽完一個月過數前取消付款就走,完全唔理會做果D人付出幾多時間同心血。

D人真係咁有心去做一件cheap事,聽左咁多年免費仲唔夠,一要收錢就諗位走數,走到仲以為自己好醒咁,呢D人死L左佢啦。

啱啦!

Me too. The exchange rate of hsbc is 7.99 that is much higher than 7.8.

真正有心畀錢去睇係唔會咁仔細去搵呢d灰色地帶,呢種人真係cheap到爆

幾十蚊都唔肯俾,呢啲人由佢走啦

真係又食又拎,仲仆街過唔俾錢

They are so busy to do such clumsy thing...

Laven

我其實覺得雲海係笑自己冇睇過,但唔熟佢既人應該唔會咁諗

Vincent Cheuk Yin Lam

咁cheap架啲人

peter wong

嘩!so cheap. 大cheap精。佢地可唔可以用同一個email不斷出出入入架?咁唔得架喎!!

睇完facebook我就明,肯定係因為激走咗幾件金庸fans啦😂

其實我會留意住subscribe人數, 諗緊就快破1000真係可喜可賀... anyway, 不要被幾個假粉搞亂檔!

可以一次俾一年?我發覺信用卡扣數每月都唔同一次過俾唔駛蝕匯率俾銀行

我係,但好似有尐人唔係😂

唔係一入黎就要俾錢咩?😯

堅粉一定唔會咁做! 唔好嬲, 唔值得!

金主好!😂

我一申請就比左一次,唔夠一星期因為月頭又比一次,我個case 係prepay, 其他就唔知😂

呢啲人世界上大把;我當初join時仲諗,點解仲未扣我數?係咪我入錯card number?後來先知係月頭扣數😅😅

轉個角度,D仆街走左好過做三少fans

Alvin Au

嗰D人正cheap精😠

個system禁樣有漏動wo,要去反映一下,最少一申請就要比左錢先,比左錢先有得睇1個月~

有冇搞錯!真係要群起而誅之!可唔可以 set 做 prepayment?

Ruth Chatburn

試下set到開始subscribe 時先收一次錢,之後每個月頭過數,咁樣d仆街就唔可以零成本咁睇🙈

其實patreon係咪有「試用」(trial use)機制? 🙄

之後每個月底就退

真係!

知唔知係咩人? 轉個mail又join?

唔係真fans由佢走

仆街既人周圍都有........


More Creators