喺大陸睇佢哋嘅電視講到一帶一路阿塞拜疆,中國政府幫佢哋將蘇聯都唔要嘅老油田重新開採!又令我想起一件可能中共到而家都講唔清嘅事實,話說我細個嘅時候睇咗派報紙講到中國東北嘅大慶油田,話發現左中國最大嘅油田可以用上100年!結果十幾年後就話已經開採完!後來我聽講大陸將石油管道從蘇聯西伯利亞接駁入去大慶油田,製造永遠抽取唔完嘅假象!真係笑爆嘴!今日你話俾我聽你中共政府去到阿塞拜疆可以將蘇聯已經開採完嘅枯乾油田,再次重新開採並且有石油出?!我真係有好大好大好大疑問囉!當然我都諗緊佢哋用咩方法去呃阿塞拜疆嘅人呢?