一件懲教署嘅荒謬事件
Added 2018-09-07 09:56:30 +0000 UTC雖然呢件事係發生係兩個月之前,喺呢度我想同大家講下,其實呢件事,當時人以及搵我幫手人,都唔想我講住,我好嬲忍得好辛苦!
話說被屈暴動罪入獄嘅73歲sam哥, 兩個月之前因急病被懲教署送咗入QE, 但佢屋企人完全唔知佢去咗邊! 於是乎我搵辦法知道,當時過咗幾個鐘頭仲喺急症室,但屋企人搵唔到, 於是乎我就搵QE嘅線人話咗畀我聽佢哋嘅羈留病房喺邊!
但懲教署竟然完全唔比家人見當時人亦都唔畀佢哋見醫生!之後sam哥就畀人送返去監獄!
有冇搞撚錯呀!香港有人權架, 簽咗聯合國人權公約㗎!我原本真係想成件事搞大佢㗎! 當然都要顧及佢屋企人諗法啦!因為驚當事人會比懲教署日後玩死!
但係我覺得成件事實在太荒謬!家人冇權見醫生問清楚發生乜事?!秦城監獄呀?!這就是今天的一國兩制下香港🇭🇰
Comments
煲呔入羈留病房嗰陣就可以探囉 暴徒諗都唔好諗 #懲教一向最仆街
2018-09-08 06:37:31 +0000 UTC正PK!
2018-09-08 05:11:08 +0000 UTC:('
2018-09-08 02:03:33 +0000 UTC從來冇公開講過
2018-09-07 15:42:08 +0000 UTC我記得你講過
2018-09-07 14:53:24 +0000 UTC想哭.....唉.....
2018-09-07 13:23:47 +0000 UTC無人知,不過應該已經通知咗佢律師
2018-09-07 13:17:15 +0000 UTC咁而家仲有冇跟進佢情況點?
2018-09-07 12:43:56 +0000 UTC唯有尊重Sam哥屋企人意見...
2018-09-07 12:41:35 +0000 UTC痴X線......
2018-09-07 12:06:55 +0000 UTC現在的香港政府就黑社會!Sam哥身體現在還好嗎?
Ruth Chatburn
2018-09-07 12:06:42 +0000 UTC