打風的大矛盾
Added 2018-09-17 11:28:11 +0000 UTC話說我同k11 裏面marketplace嘅人都相當熟!頭先去買嘢我問經理:「 你哋10號風球老細唔會叫你哋開門掛?!」 阿羅經理答我:「 其實我琴日一朝早已經喺度一路都冇走過!」 佢見我有啲驚訝就繼續講:「 因為我驚有夥記返咗嚟之後10號風球冇車走我想所有夥記可以有個位置安全留低!」 我聽完真係完全唔識反應!到底係呢個經理實在太好人? 定係所有夥記都覺得十號風球八號風球唔返工會比大財團責難? 呢件事真係太矛盾! 仲有我好相信就算羅經理做咗個大好人,大集團都唔會多謝佢囉!
Comments
好人做大佬 , 但多數會吾會大極有限呢? 不過E個真心好呀頭!
2019-02-22 09:12:57 +0000 UTC合約上有,你懂的
Vincent Cheuk Yin Lam
2018-09-18 01:38:45 +0000 UTC佢係一個好既阿頭,
2018-09-17 14:23:13 +0000 UTC有時公司政策唔好,唯有做大既自己想其他辦法等細既好過啲
2018-09-17 12:35:26 +0000 UTC佢返左超過24小時...?
2018-09-17 12:29:44 +0000 UTC有時做野唔洗上邊既人讚既⋯自己做到一定位置時⋯對下面既人好⋯其實真心可以不望回報既⋯
2018-09-17 12:11:41 +0000 UTC以前打風返工有津貼,不知現在是否這樣?
Alvin Au
2018-09-17 12:06:16 +0000 UTC