SamSuka
wanhoisecret
wanhoisecret

patreon


壹集團的食物

不如講吓壹集團依家裏便為咗留員工嘅做法,真係好吸引其他傳媒同事㗎!首先係幾年前開始佢哋就已經安置左好多自動零食機,只要同事用職員證拍卡,任何零食廿四小時七日都係免費!不過呢個安排都曾經出現過亂子,話說當年設立免費零食嘅時候包括Häagen-Dazs靚雪糕,不過嗰陣時係每日推一個雪櫃俾大家同事去攞,每人只可以攞一杯。但後來就有同事幫其他同事攞多杯擺喺部門雪櫃,有一日集團保安竟然再不通知情況下將部門雪櫃內的雪糕全部取走並貼上警告字眼每個同事只可以攞一杯,事件引起壹集團職員發生過小型抗議!職員抗議公司當他們是賊!後來公司把警告收回並將雪糕也安排自動零食機免費隨便取,事件才得到平息!很難理解竟然事件沒有比其他傳媒爆大鑊!除了自動零食機之外現在每一日早晚兩次會有新鮮出爐麵包送到每個部門任同事食用!當然早幾年他們將飯堂變成名牌食肆,向同事提供高級夥食已經令到好多人唔捨得離開啦!

Comments

其實(香港)員工好容易養。 免你小小又益你小小。

其實外國好多大公司都會咁做。 不過係香港就不普及。

有燒鵝飯😂

C 字頭國際新聞部及其公司所有部門,一早用者自付好多年。

早幾年,C字頭國有銀行係香港公司,都一樣任拍卡,有野飲有零食!咪又係不停俾人拍哂d野飲!衣家改為接近成本價優惠員工買

擺明抄Google


More Creators