「旅遊資訊」:話說日本料理就好多人都食過 ,但係相信唔係好多人食過金澤料理,呢度同大家推介係JR金澤火車站3樓有一間叫駅之藏嘅餐廳有少少似居酒屋,全部食地道金澤野!當中包括燒魚好正、普通水豆腐好滑、一隻豆腐蔥餅非常好食、能登豚肉又香又林、 仲有用當地野菜做嘅天婦羅、炸雞肉卷點新鮮雞蛋.....!全部加埋都唔使$400港紙!不過門口經常要排隊等位,值得比少少時間!
Ruth Chatburn
2018-11-23 14:53:18 +0000 UTC