神經聽眾
Added 2018-12-03 02:00:34 +0000 UTC話說星期六我上港台「旅遊樂園」時,最後講到Svalbard地區特別,我原本想講「同獨立無分別」,但又覺得香港有不少痴線聽眾,加上始終不是我的節目,免得害了四個主持!我就沒有說出這句話,事後我同Zeno講起這考慮,他說,其實真的發生過!話說2014年佔中期間,十月初的「旅遊樂園」節目極度巧合地有贊助商送出黃色雨傘,是Zeno 負責在電台講述送出雨傘的人, 結果有一個發神經病嘅聽眾上綱上線 寫咗好多信去投訴包括廣管局以及去到廣播處處長,譴責旅遊樂園節目主持在節目中煽動民眾去參與佔中,啲藍絲聽眾簡直就是創作故事, 但由於驚動了廣播處處長, 還是要節目相關人士交代及要開file處理, 當然高層聽過節目根本就冇呢回事,只係有人將黃色雨傘聯係到佔中! 所以呢個年代 啲人要上綱上線要整你,相當容易! 冇計,時代係痴線嘅!所以佔中期間若果我仲喺商台我就死緊㗎啦! 我一定開宗明義叫人參與佔中!吹呀!
Comments
動輒得咎嘅時代,真荒謬
2018-12-03 20:28:28 +0000 UTC(笑話) 有個親戚係Jordon返工,佔中其間,都如常坐小巴,一定經過旺角。 有一日,話:“日日都有大貨車一箱一箱係旺角落貨,佔旺嘅人日日都收到物資!” 笑到我...肚痛! 我已經蠢,點解d人邏輯思維咁有趣! “你成日落旺角行街食飯買野,唔入貨,點有野俾你買啊!”
2018-12-03 06:20:45 +0000 UTC唔一定嘅... 背後動機會有好多個。因為我地都唔識送出黃傘嘅人,好難定段。
2018-12-03 06:07:44 +0000 UTC唔係痴線,係奸險!先送幾把黃傘比你,然後即刻報寸,就等如打仗時敵陣送封假嘅投名狀比你睇,話你位陣前大將要叛變,一樣咁陰毒!
2018-12-03 02:29:00 +0000 UTC好多太監會以為做個忠實奴才會得到主子賞識架
2018-12-03 02:28:38 +0000 UTC更痴線係你見到有人附和呢啲痴線嘅人講嘅嘢
2018-12-03 02:11:13 +0000 UTC所以「自我審查」唔一定係政權做成,而係大把顛人同過份政治正確做成。
Zeus Cho
2018-12-03 02:03:21 +0000 UTC