SamSuka
wanhoisecret
wanhoisecret

patreon


方丈進行中

我係方丈㗎啦!見到艾粒竟然可以申請到紅館開show,唔係要妒忌佢哋,而係覺得乜原來香港真係有咁多人鍾意睇佢哋架?咁荒謬㗎?我仲一定保證佢哋賣晒飛添?香港觀眾質素真係好好!我仲好好記得六年前同當勞合作開show嘅時候,佢係我面前係咁數臭少爺占,又話佢放棄咗佢、又話唔同佢開演唱會、又話呢又話路!最後你咪又係靠佢上位喺紅館開! 對唔住,我真係覺得呢個年代香港小人都係會成功㗎!

Comments

人紅要痴

好耐好耐之前已經好憎好憎艾粒 唔好笑、淨係識踩人 大家都係拍嘟姐,農夫完勝

連坤哥都可以係紅館開,紅館已經唔係我地當年年代,係superstar先開到,所以艾粒開到,so?

哈哈。雲海睇錯左?好在冇講你壞話😆😜

你留言完就退出我patreon ,咩玩法?!

但係阿占真係好正

可能買個啲人係為睇少爺占呢!

唔駛錢去聽節目都覺得低能無聊, 仲要俾錢去紅館睇?

當佬 成日擺個白痴樣出黎 好煩厭

仲會有人去睇??d人唔知諗乜~

都唔明點解佢地會紅到 雖然我睇得佢啲野唔多,但係佢地啲搞笑既笑位真係好無聊。 以前睇過tvb呀笨與呀占個節目,冇記錯應該係佢地做配音,佢地把聲完全冇起伏咁配音,講啲對白懶好笑咁,真係好頂佢地唔順,睇返日本原本個節目配音好睇好多囉。

咁你應該早就單畀少爺占知啦,雖然小人冇得防嘅。

放心 我一定吾睇佢地既shows

因為當時軟硬拆咗夥?

小人永遠必勝

垃圾一名,但身邊不少女性朋友鍾意佢🤦🏽‍♂️

無少爺占佢一早死左啦...

艾粒由一出道已不喜歡,明抄軟硬(當然抄不到),個組合冇任何特色,吾明商台點解要捧佢地兩個

小人當道

peter wong

後台

咁佢地一路sell個image係OK嘅,又的確有啲人(如我啲同事)睇咗咁多年真係佢地開show都會睇架 不知幾想share你呢啲嘢俾佢地知 不過佢地有少少好似信咗邪教咁,佢地覺得艾笠啲嘢好正........ 有時見到佢地post出嚟真係odd咗

小人當道的世代

可能開一面台呢⋯哈哈哈

從來都好討厭佢地,都唔明點解會有人中意!

金錢大於一切!利字當前!

紅館咁大佢點賣得哂d飛,肯定要派好多出去啦😂

偽善


More Creators