SamSuka
wanhoisecret
wanhoisecret

patreon


文革後遺症

當我今日收到左派組織send俾我嘅長輩圖!真係嚇一嚇!原來佢哋冬至係當元宵過!

文革後遺症

Comments

冬至為小年,吃湯圓沒問題,但稱為元宵就有問題,因為今年冬至是16号農曆,不是15圓月。冬至在夏曆是稱為歲首(包底:如果我沒記錯)。

今日經過一田,湯圓個櫃已經見底,我都好唔明做冬幾時會興食湯圓?!

🤣🤣🤣

媽~我好亂啊! 初十五又叫咩?什麼是過冬,幾時? (等我問問 長居美國“愛祖角,〘小〙美國”嘅同志門,小!)

不如弄月餅做冬, 好離譜

冇文化

可能聖誕會sd張"孔聖誕"圖出蒞😂

咁正月十五係叫乜嘢呢?

🤣🤣🤣🤣

元宵唔係.....農曆新年十五咩???佢哋啲中華文化情度每況越下,又話自己好愛國。

亂晒大籠

我媽有個朋友都唔識分

做冬應該只係食個飯,湯丸似外省佬野......?

Zeus Cho

Xd


More Creators