SamSuka
wanhoisecret
wanhoisecret

patreon


老細格

話說咁嘅,話說之前壹集團蘋果日報發生左件做錯誤嘅事件,咁我就睇唔過眼寫咗封成千幾字嘅信比黎智英先生,點知佢睇完琴晚就直接親自打電話俾我手提,開宗明義就講粗口鬧左我10分鐘,完全唔係同我講道理,咁明顯地係呢個老細從來都無人夠膽死話佢唔啱啦!於是乎佢就老羞成怒打嚟用粗口鬧我啦!冇問題你低妝姐!點知鬧完我半個鐘又突然間send個message向我道歉!想點啊!分享下俾大家睇下姐!

老細格

Comments

要睇下係咪一句sorry 就可以鬧到咁囉

喜怒無常,聽日可能又打電話尼約食飯,然後再鬧9你

佢冷靜過後知道自己錯,又肯道歉,我buy佢喎。(當然唔係話打俾人屌完再道歉可接受)

一個package,又想屌你,又唔想顯得冇風度,所以屌你嗰刻已經決定咗道歉

Vincent Cheuk Yin Lam

好多人都識道歉,係一少撮人偏唔會講

SM lovers🤡🤡

做得老(腦)細 , 永遠只著重自己眼前的利益 , 唔會顧及全公司真正的利益和員工的感受 , 更何況做慣公司最大最高的人 , 財大氣粗 , 有佢講無人可以反駁 , 佢腳下的人和事 , 只係覺得小事一則 , 不思進取 , 時常食老本過日子。多謝你寫千字文及頂得住佢用粗口話你 , 你鬧得非常好 , 好痛快

真老細格,事後會冷靜都好過而家個政府同黑警

佢都怕左方丈 驚你過左三十年仲唱緊佢😂😂😂

LemonJ

二十年前打佢工,每天都擔心畀佢用粗口問候,每天早會都誠惶誠恐 😅

鬧人就直接打電話過嚟,道歉就send個短信就算,略欠誠意

算係咁😂

叫識反省自己,做錯就認。好過個政府,死不悔改,只係話其他人錯!

肯講一句對唔住...可能以經不錯..

KarenSze YAU

佢道歉係因為勞氣,但係冇講到接受意見

肯認錯,老人家黎講算吾錯!佢都係性情中人,原諒佢啦!

唔知點解,我覺得你俾人鬧覺得好開心。相信你都想有人正視個問題。

順便一舖過清埋舊稿費啦🤣

鬧人嗰個同道歉嗰個可以係唔同的人嚟ge.......

打個和啦。高手過招係咁嫁喇~ 識英雄重英雄👍🏽

齋睇文字仲以為我哋戀人添

歡喜冤家 ❤️

咁至少都識道歉,比次機會囉

老細識道歉已算不錯了…

其實真係好簡單我就係直接將佢蘋果日報一啲問題所在攤開話比佢聽!點知佢接受唔到

雖然唔知成件事係點發生,但一個華人老闆肯道歉,我覺得原諒佢啦😊

我反而想知你寫左d乜佢會咁激動要用粗口罵你😂

點解你段回復文字,係有聲啊! 係你不耐煩、寸人嘅聲。 😂😂😂😂😂😂

條氣唔順要鬧左你先,但之後醒起你係方丈,唔得罪得,然後就死死氣寫打隻字道歉🤣🤣🤣

咁肥佬黎起碼識道歉先,呢樣野進步過唔少人


More Creators