精神病黑警?
Added 2019-10-29 02:25:23 +0000 UTC話說啱啱過去嗰個禮拜六10月26號,發生一件離奇事件不過好少人注意到:當日中環的解放軍軍營軍營,下午四點幾突然有個不速之客闖入大閘,怪漢大吵大鬧之餘更自稱是「特務007」,並且聲稱國家有任務俾佢!解放軍將他制服,初步懷疑他精神有異,之後通知警方帶走處理。當然我有啲陰謀論啦,會唔會又係香港黑警同香港政府想詐詐諦製造示威者衝擊解放軍軍營,之後令到解放軍有藉口出營嚟到鎮壓市民呢?只不過呢次事敗,即刻喺度扮精神病患者!依家我哋個政府有咩做唔出!
Comments
政府有咩做唔出?好事囉
Vincent Cheuk Yin Lam
2019-10-29 06:19:09 +0000 UTC