SamSuka
wanhoisecret
wanhoisecret

patreon


商台真相

啲人成日都以為我淨係因為私怨鬧商台,其實你唔明白我呢邊仲有好多線人,所以知道情況係幾咁惡劣,首先啲高層已經講到明要假扮好持平,講幾句口號不斷重複咁就以為商台係企係正義嗰邊㗎啦!話說琴晚同一位在職嘅商台工作人員見面傾計,佢就講咗三樣嘢起碼令我知道商台真係冇得救:一,之前大家都知道有一位年輕嘅商台新聞部女記者係721嗰日元朗採訪嘅時候比白衫人打!返到公司佢仲諗住公司會幫佢出番啖氣,點知新聞報高層同佢講:「你唔好走得咁前吖嘛!」個女記者嬲到,表示我係記者嚟㗎唔走前邊個走啊!二,原本有員工想喺商台裏面發起連儂牆,當然就被商台高層制止左啦!完全唔可以表達個人意見,原則上節目都係小駡大幫忙形式,花拳秀腿打政府可以,入肉嘅嘢關鍵嘅嘢就唔使講!三,係上個月開始就已經收起晒所有員工嘅工作證,表示將會更換商台員工嘅工作證,結果工作證收晒,不斷話製作出現問題又話轉左印廠,到琴日都未俾返工作證大家!大家都明點解啦!其實呢個台真係好核突,仲要不斷播放「講香港人話聽香港人話!」我諗佢哋係聽新香港人話香港政府話!

Comments

好撚低莊

終於今日搞到國王管轄區 。

雲海,催淚彈去到你地頭尖沙咀,小心!

毒檸王國呢排轉左時間去到深夜係咪因為咁

咁呀檸喺節目既言論咪會俾人照肺?

商台DJ竟然5號集體罷工

竟然喺公務員集會見到雲海, 真係we connect

Ivan Chan

十幾年前聽商台,已經唔鍾意當奴,覺得佢冇料扮四條, 阿占好D,起碼串串貫又好笑,但竟然升左當奴上神台,真奇怪! 所以冇再聽商台了,而家網台俾錢聽仲好仲多資訊

其實我係雲海離開左就無乜聽,個時開始轉聽網台YouTube, 世界大好多

所以轉聽網台好耐

放棄左傷台好耐,黃永正宗仆街

Ivan Chan

見住殤孽電台果d揸旗人,真係唔需要對個台有乜期望

難怪d DJ要去港台寫連儂牆🙄

估吾到商台仆街到咁!

所以我都冇再聽商台

商台真係無聽好耐了,來來去去都係果D人做,形式也幾十年如一日

我有個習慣,就係每因工作有張新嘅工作證,我都2日內scan定比自己先⋯ 🤪 方便他朝有咩需要時⋯(好過無)

我諗入面好多DJ都知真相,不過係身不由己~

不求同年同月同日生,但求⋯

不嬲最建制佢地!sina 都冇佢地咁建制

假到爆喎

新聞早已變質,連十八樓C座都變晒樣。。。已經唔想再聽。 🤬

商台老早就被收編了,係淨返少少敢言dj發聲,如果呢班dj第時唔做,而佢新請返黎嗰批又係自己人咁就慘,以後可以唔使聽

今年係商台60大壽,又咁啱撞正阿爺70大壽;咁應該知咩事啦~

無恥到咁!

吓!人工高?!

我鍾意聽森美

咁租金一定好貴,商台DJ人工都幾高,更加唔洗講高層,淨靠廣告執左好耐。

係塊地!商台擁有嗰塊地同埋隔離港台電視部嗰塊地!而家每個月收緊港台電視部戇貴租金

賣盤都未必係自願

有錢賺架咩?一路好奇電台得咁少廣告點賺錢。

當年tvb賣比大陸已經離譜, 又唔係搵唔到錢, 已經係龍頭大哥, 仲要出賣香港人, 而家得港台仲係為香港人發聲。

佢一向想賣

門口看更認架!傻瓜!

老板點解一點骨氣都冇, 一定要親共? 因為錢賺不夠?

你一定無入過商台,工作人員從不show證

取消員工証,出入用人面識別,與祖國接軌

感其實內部員工真係想發聲,肯定仲有好多方法噶

無工作證證明 咁係咪任何人都可以自出自入


More Creators