或許我應該放棄
Added 2020-01-03 04:48:13 +0000 UTC我承認我有時係逼人埋牆角、咬住人唔放嘅衰人!上次我話因為某個細路犯錯我瞓示咗佢七個鐘,佢今朝喺IG玩你問我答,咁我就問佢係咪上次我鬧完你嬲我?咁佢一路都唔敢答我!因為呢兩日我都覺得佢仲係好唔聽話!依家我淨係有兩個選擇:1放棄佢2操心勞力繼續改變佢!其實我開始偏向1!又唔係我嘅仔!我又唔係佢監護人!做咩費神姐!我已經有成班仔要照顧!
Comments
大人都會犯錯何況細路,話完就算。唔聽話嘅大家冷靜下,由佢闖下錯下,唔好自己操心勞氣,到佢有需要會識返轉頭搵你架喇。
2020-01-04 06:11:15 +0000 UTC俾人鬧 7個鐘,正常人可能早已頂唔順。。。
2020-01-03 13:44:32 +0000 UTC希望唔係第2個阿祖
2020-01-03 11:29:18 +0000 UTC放棄佢, 放過自己
2020-01-03 09:39:59 +0000 UTC做到自己認為夠了. 便該放手. 孩子總要去行自己的路, 跌跌撞撞才能成長, 所以別把自己搞得太攰. 這畢竟是長期抗爭, 孩子都要自己負責.
2020-01-03 09:07:18 +0000 UTC自私啲捻,就更係叫你去吓旅行好過啦。但心裏面捻,就好想你繼續教精佢咁囉!
2020-01-03 07:55:41 +0000 UTC繼續觀察
2020-01-03 07:48:20 +0000 UTC其實你無責任去幫任何人,尤其唔肯面對自己做錯,不如留返d時間精力俾其他有需要人
2020-01-03 07:29:52 +0000 UTC其實你心裡已有答案,想1.......
2020-01-03 06:47:28 +0000 UTC問題係關我咩事?
2020-01-03 06:29:36 +0000 UTC問題係關我咩事?
2020-01-03 06:29:08 +0000 UTC俾你鬧完有d唔開心都正常嘅,後生仔要啲時間消化吓。俾多次機會佢啦
2020-01-03 06:19:13 +0000 UTC如果你唔理佢,唔知再有無其他人理佢? 係,你無責任理佢。不過佢肯坐係到,被你鬧7個鐘,這個小朋友絕對係乖。 佢唔開心,就一定啦!我個小朋友被我鬧,一定唔開心,都唔理我。 佢要時間消化下。 如果係其他小朋友/人,早就唔理你。
2020-01-03 06:15:04 +0000 UTC都係果句,我無責任繼續照顧佢
2020-01-03 05:46:08 +0000 UTC細路面皮薄又要自尊所以把口唔肯認錯啫, 佢肯聽你訓7個鐘, 其實佢有聽入耳, 唔啱聽早就拍枱走啦
2020-01-03 05:41:23 +0000 UTC細路點都犯錯,但過份逼佢認錯又只會有反效果
2020-01-03 05:33:29 +0000 UTC細路仔硬頸姐,再比多次機會佢拉,佢下次都係會繼續激你噶🤣🤣🤣
2020-01-03 05:22:10 +0000 UTC但其實關我咩事?完全無血緣關係!
2020-01-03 05:10:37 +0000 UTC你誤會了!不是區議員,是前線仔!
2020-01-03 05:09:41 +0000 UTC要改變1個人唔係1時3刻可以做到,要有耐力,所以都會有頂唔順想放棄既時候,唯有睇個小朋友自己造化啦
2020-01-03 05:08:03 +0000 UTC1 放棄佢一星期,唔好嬲親自己,然後2 換個方法再教佢,新一代做衰左,下一屆就一定由地區工作經驗豐富既建制當選
2020-01-03 05:07:59 +0000 UTC其實我六月先開始識佢,對佢完全無責任可言!
2020-01-03 05:05:02 +0000 UTC2 好啲,起碼唔好變藍先⋯ 90/00後係會因個人情感而反轉豬肚⋯
2020-01-03 05:00:39 +0000 UTC1
2020-01-03 04:57:43 +0000 UTC1
2020-01-03 04:56:18 +0000 UTC1
2020-01-03 04:55:49 +0000 UTC1
2020-01-03 04:54:18 +0000 UTC1.
2020-01-03 04:51:28 +0000 UTC1
Alvin Au
2020-01-03 04:50:22 +0000 UTC