又到新時代
Added 2020-01-04 02:37:29 +0000 UTC尼段嘢,可能只有睇咗我「家春秋」啲觀眾先明!話說我大哥剛剛用電郵通知我,我們在美國的家,全部WiFi 自2020年突然失效!同區無事、鄰居無事!大佬!美國政府想點?!我哋平民嚟架!表妹......!
Comments
牙海,你唔好累你牙哥🤣🤣🤣🤣
OnL9
2020-01-09 10:30:44 +0000 UTC會唔會有野干擾到wi-fi?
2020-01-04 11:10:10 +0000 UTC一路打一路睇緊,可能錯別字改咗
Vincent Cheuk Yin Lam
2020-01-04 10:49:30 +0000 UTC表妹就算冇貨金都應該入到黎😂
Parramatta Pangbourne
2020-01-04 09:17:00 +0000 UTC淨係攪wifi? 咁條lan線呢?
2020-01-04 08:09:17 +0000 UTC買唔到飛睇,唔明!但點解大哥同你溝通都再用email唔用WhatsApp、打電話
2020-01-04 06:57:06 +0000 UTC兩三年前,香港大會堂圖書館個 wifi 咪又係咁,但我有晒心裡準備,因為我睇住個 wifi 張 e-cert 過期阿嘛!(年底過期)結果就唔過期都唔理!我無理無用幾個月,之後再試先知整番! 如果係政府嘅 wifi,都唔好期望太多,反正都唔安全!
2020-01-04 05:46:18 +0000 UTC係咪換左router 都係一樣?
2020-01-04 05:26:05 +0000 UTC因為是雲海的家人, 老共做嘢啦.
2020-01-04 05:08:19 +0000 UTCWowowo, 美國政府做嘢啦
2020-01-04 04:59:48 +0000 UTC你一定有d野美帝好想要,唔係唔會係咁俾Signal你
2020-01-04 04:36:50 +0000 UTC用華為router 同modem?
SteveKaKa
2020-01-04 04:22:01 +0000 UTC