那天當夜中聯辦
Added 2020-01-05 00:41:21 +0000 UTC關於尼場社會運動,其實都有好多古怪事,由於王志民被革職,我又講少少故事吧!話說早個月同一個手足傾開偈,佢講到那次忽然有人襲擊中聯辦當晚,我當然覺得成件事錯晒!因為最初明明大家焦點集中對付香港政府及黑警,就是不希望捲入中央,而且人人也知道中央黨派內鬦中,無謂被別人利用。手足說,之前知道有人想襲擊中聯辦已經向他們分析利弊阻住了,而且那些手足也答應了!但當晚,手足們在中上環,忽然有一班大約為數五十人全gear的人極速去襲中聯辦,他們馬上前去阻止,但也阻不了,他們亦快速離開!這晚成為轉烈點,中央正式介入及針對香港示威者!手足説,他們後來嘗試找找是那一班手足做,但無人知!或許,這就是無大台;又或者是中央相關人士苦肉計!真相?天曉得!
Comments
唔係中央指使
Vincent Cheuk Yin Lam
2020-01-06 17:21:21 +0000 UTC港共政府咩都等中央話事,香港問題應該針對港共政府老闆喎。 點解仲話唔"捲入中央"? 雖然唔想太武斷,成個戰爭沒大台,大部份人叫"反送中",城邦派叫"憲法保衛戰",獨派又出來搞港獨。個論述唔同,就有人做唔同你理念 /計劃 嘅野,好可恨,不過又無可口非。 另一方面,藍絲成日話有人"收錢搞事",黃絲好嬲,但又成日"多謝黑警" 去endores 呢個講法。 咁多人參與,總有機會被利益集團滲透。鬼就總會有,只會愈捉愈多。
2020-01-05 21:38:14 +0000 UTC士啤國徽都事先準備好咗,點會冇鬼,但係無謂捉鬼啦
2020-01-05 13:04:24 +0000 UTC好多人說有內鬼做,平常人不可能好輕鬆行到中聯辦閘口掉黑色液體掉到國徽。
Samuel Li
2020-01-05 11:11:49 +0000 UTC只是留港不留人的政策在推演, 所以什麼事都會發生.
2020-01-05 04:53:06 +0000 UTC一定係內地鬼做。
2020-01-05 03:29:43 +0000 UTC做假係佢哋強項,一啲都唔出奇
ampm
2020-01-05 01:53:43 +0000 UTC