SamSuka
wanhoisecret
wanhoisecret

patreon


復仇吧!王子!

白金漢宮發表聲明,指英女皇支持哈里夫婦作為年輕家庭「追求創建新生活的希望」,會給予哈里夫婦過渡期,其間他們在英國和加拿大兩邊住。但指出要敲定兩人未來的安排,有複雜事情要解決,已要求日內作最終決定。是唔是間接承認哈里並非自己人呢?!

Comments

唔想佢地過黎加拿大,每年上千萬加元既保安費都係我地D納稅人既血汗錢

我都覺得是「王子復仇記」,佢亞媽比皇室咁心理折磨,最後仲遇不測,點會想留係皇室一世

希望梅根唔會被撞車

留得住個人都留唔住個心,唔放佢地走仲可以點?全世界都食緊花生

之前雲海講過加拿大稅務問題?咁割左席白金漢宮咪唔怕佢知英國皇室啲錢銀囉?

其實哈里夫婦都算是王室負資產, 走咗咪好囉.

希望佢地兩公婆走左唔會被撞車

他叔叔愛德華王子的兒子沒有皇室頭銜,女王疼幼子,愛德華王子也低調。 哈里兒子小阿奇也沒有皇室頭銜,女王是同意的,同樣是女王疼哈里。 我也不想見到哈里變成另一個愛德華或安德魯。

係啦, 女皇咁順攤立即應承?!

你睇返我篇「亨利格勃」

錫到佢地窿就真啦…


More Creators