又要我做嘢啦!
Added 2020-01-30 06:07:04 +0000 UTC有時啲人真係好離奇,今朝一早收到所謂毛孩守護者嘅義工PM我,希望我幫手做宣傳同推廣佢哋嘅活動同計劃,仲希望我聯絡所有區議員幫手做呢樣野!係咪痴撚線㗎!依家全民對抗疫症之際,你就叫我幫手推廣流浪動物嘅計劃!而且你係義工唔係負責人!而且你叫我聯絡所有區議員。唔通我係代表所有區議員???炸兩俠係咪乜撚都要負責曬呀?!!!
Comments
😂🤣😂🤣😂 無辦法啦!“搵食姐,xxx”。Sales員工唔會因為愛心而返工😂🤣😂🤣 用埋d 19伎倆。同美容院員工同出一切。 香港慈善機構嘅員工(細公司) 好似要跑數。
2020-01-30 16:13:22 +0000 UTC呢d所謂既慈善團體不嬲都係打住慈善既名義老屈人做野 本身做event 久唔久都會收到d慈善團體要求幫佢哋攪event 經常報完價話out Budget要求比discount 比完discount又嫌比得少 唔接佢個job又話你無愛心 話好多名人出席 ‘搵你地做係幫你地賣廣告’ 🤷🏼♀️
2020-01-30 11:21:07 +0000 UTC哈哈佢係覺得你一吹雞,全港係黃既區議員就會聽你order😆
2020-01-30 09:22:56 +0000 UTC幫下手啦,送佢入青山啦😆
2020-01-30 08:43:23 +0000 UTC唉…… , 一群 弱智 及 有 個案思維缺陷 的 自以為 有愛心 的 愛護動物 人士
lok
2020-01-30 07:46:32 +0000 UTC