SamSuka
wanhoisecret
wanhoisecret

patreon


河津今井莊

話說今次去日本,希望睇冬櫻,於是選擇去伊豆半島河津,我選擇了住「今井莊」兩晚。由於我一向不住和式旅館(因為規矩太多),這次算是突破!但到達後發現無論由環境到服務、到今朝之朝食!都真係冇得彈!房間小露台嘅對海落地大玻璃風景真係靚到嘔!當然我唔係好適合溫泉,但同行兩個朋友話好鬼正!間酒店真係值得嚟到休息Hea!價錢又唔算貴都係大概$600一晚包朝食!當年天王都嚟住過㗎!

































Comments

好吸引啊

件浴衣個花咩事😂

餐朝食好豐富窩👍

又靚又正👍🏻

好靚啊! 我都好想去啊!

其實住和式旅館好舒服,有溫泉就更加正,去日本必去。

好靚,好正,一個歡樂假期,但點都好,返港時記得買定D口罩徬身... 😷

遲知好過吾試!以後去多啲囉!我夏天都會住和式溫泉旅館,因為好多時個晚餐有懷石料理吃,我個囡最愛!

好正, 嘢食好吸引, 流晒口水。好耐以前都去過伊豆河津, 好鐘意。

好靚呀

Enjoy!

Nice

在繃緊的日子裏, 看到這些照片, 心情都能放鬆一下.

D相影得好靚


More Creators