感到氣餒
Added 2019-11-15 13:52:39 +0000 UTC其實我真係好嬲,嬲左一日!有太多野我又唔可以講出嚟!咁我輕輕咁講下啲感受又話我分化!頂你個肺呢場運動輸硬啦咁落去!我冇氣啦!
Comments
謝謝你的付出啊!我哋一齊支持你,請你唔好氣餒,我哋都冇氣餒
Brian Chui
2019-11-16 19:41:56 +0000 UTC凡有根的,就應當慧?!
2019-11-16 18:10:45 +0000 UTC感謝你的無私的投入和貢獻, 請不要氣餒。共產黨最叻搞分化。經過咁多年暗中洗腦和中國人自私性格, 香港又真係好多豬和賣港賊! 大家問心無愧, 盡力而為吧! 一起走過這段艱難的歲月, 希望在前面!
2019-11-16 09:43:23 +0000 UTC唔好氣餒
2019-11-16 05:16:56 +0000 UTC其實要對住全世界最邪惡嘅共產黨,從來要贏係唔會容易。加油,只要有希望,大家就有勝利嘅署光!
2019-11-16 03:19:21 +0000 UTC同意,見半夜開完記招轉頭學生會出聲明,明顯個記招係冇共識。而我唔信守城守得咁辛苦嘅同學會突然肯放,咁太精神分裂喇!我睇其他post講有建制派嘅中大校友14號入咗去,本來團結嘅氣氛突然冇晒。
2019-11-16 00:11:41 +0000 UTC呢次運動冇人經歷過,我哋只係憑住自己嘅良知繼續行落去......撐住呀
2019-11-15 23:08:09 +0000 UTC我已經講晒我點諗!你無睇我Facebook ?
2019-11-15 23:05:00 +0000 UTC你唔講出嚟大家又點知你點諗 快俾人屌就唔講唔似你
2019-11-15 21:48:55 +0000 UTC走到前線,那股人人都係鬼嘅心態,點會無啊!當年雨傘,還是今天be water revolution, 人人自危大前題下,點會唔驚有鬼。
2019-11-15 18:50:37 +0000 UTC盡做,過得自己過得人,不要問只要信,盲撐你
2019-11-15 18:27:50 +0000 UTC其實已經輸左
2019-11-15 17:16:16 +0000 UTC雲海~~
2019-11-15 16:27:05 +0000 UTC唔好氣餒呀,撐你!睇返fb某啲留言,似係有心攻擊你!同埋知既人多,明既人少!謝謝你!
2019-11-15 15:52:24 +0000 UTC割都唔好割得咁賤格,當外人工具。咁樣落去,之前D野好無辜。
Mat
2019-11-15 15:47:29 +0000 UTC