SamSuka
wanhoisecret
wanhoisecret

patreon


提醒

香港人係咪要畫公仔畫出腸嘅呢?我出Facebook po提緊啲學生要有公關手段.......原來冇人明!仲以為我講緊警察!唉!

Comments

D中大生咁自私,仲理物資咩。相信今次係運動上第一次有割嘅念頭,就係同中文割蓆。

逾百學生親撰700封信向市民致歉 細述三罷堵路原因冀諒解https://hk.news.appledaily.com/local/realtime/article/20191116/60273830

有啲PR真係要做,雖然話唔割蓆姐,但都比感謝幫忙過嘅人啦,唔係老鳳咖

啱啱我有朋友就去接收返啲被浪費左係中大冇人要嘅樽裝水,有成五六千支!唉

PR真係好仲要 ... 我有個fd唔係搵得多 不過好捨得買物資比學生 仲會周圍拜托朋友去接仔女 車物資 佢真係好感激學生既付出 不過今次見到學生唔珍惜d物資真係好心痛 有d嬲嬲地 😞 希望各大學生會可以做下PR ... 團結返個力量 同埋要明白物資唔係無限& 簡單一句多謝係必需 雖然我同個fd仍然係核爆都唔割

今日有手寫道歉信出咗。遲咗都好過冇啦。。。 😶

係架,唔畫出腸真係冇人明🤦🏻‍♀️

好耐之前塞稅務大樓嗰次都有抗爭者出嚟親自致歉

呢單算吾算係您啟發左佢地: https://hk.news.appledaily.com/local/realtime/article/20191116/60273830

Chan Sun

唉 估唔到

金句😆(套戲我有睇)

做人無公關,食💩架

但中大老鬼無人提點個下好野

唉🤦🏻‍♂️

只能夠講我地大學生完全冇經驗

你睇下D留言!

唔係化

咁深,佢地唔會明。仲有人話個校長就知!


More Creators