提醒
Added 2019-11-16 04:40:15 +0000 UTC香港人係咪要畫公仔畫出腸嘅呢?我出Facebook po提緊啲學生要有公關手段.......原來冇人明!仲以為我講緊警察!唉!
Comments
D中大生咁自私,仲理物資咩。相信今次係運動上第一次有割嘅念頭,就係同中文割蓆。
2019-11-23 01:57:22 +0000 UTC逾百學生親撰700封信向市民致歉 細述三罷堵路原因冀諒解https://hk.news.appledaily.com/local/realtime/article/20191116/60273830
2019-11-17 03:20:15 +0000 UTC有啲PR真係要做,雖然話唔割蓆姐,但都比感謝幫忙過嘅人啦,唔係老鳳咖
2019-11-16 11:58:14 +0000 UTC啱啱我有朋友就去接收返啲被浪費左係中大冇人要嘅樽裝水,有成五六千支!唉
2019-11-16 10:57:00 +0000 UTCPR真係好仲要 ... 我有個fd唔係搵得多 不過好捨得買物資比學生 仲會周圍拜托朋友去接仔女 車物資 佢真係好感激學生既付出 不過今次見到學生唔珍惜d物資真係好心痛 有d嬲嬲地 😞 希望各大學生會可以做下PR ... 團結返個力量 同埋要明白物資唔係無限& 簡單一句多謝係必需 雖然我同個fd仍然係核爆都唔割
2019-11-16 10:54:50 +0000 UTC今日有手寫道歉信出咗。遲咗都好過冇啦。。。 😶
2019-11-16 08:16:46 +0000 UTC係架,唔畫出腸真係冇人明🤦🏻♀️
2019-11-16 06:44:13 +0000 UTC好耐之前塞稅務大樓嗰次都有抗爭者出嚟親自致歉
2019-11-16 05:33:22 +0000 UTC呢單算吾算係您啟發左佢地: https://hk.news.appledaily.com/local/realtime/article/20191116/60273830
Chan Sun
2019-11-16 05:20:50 +0000 UTC