SamSuka
wanhoisecret
wanhoisecret

patreon


我就快爆血管

到而家7:30am我仲有幾個救護仔被困Poly裏面!頭先其中一個救護仔留Voice Mail俾我,佢話已經冇醫療用品冇水冇食物但係冇人入到嚟!我真係好撚驚係遺言!但我真係冇辦法可以做到任何野呢刻!可以點?!無助到嘔!琴晚半夜我哋只係搵家長接到部份人走,其他真係唔知點!

Comments

多謝雲海....

😭

😭😭😭好無奈

我朋友出車都去唔到,點接?

Ivan Chan

唉...其實今日仲可以正常返到工,某程度上香港人好令人心寒

班仆街封晒,佢地搵唔到路走😭😭😭

長春

Alvin Au

理大變咗「長春圍城」?

比戰爭更滅絕人性

Kat

頂!啱啱知原來我嚟邊仲有十幾個救護被困!

唉…

無言

Alvin Au

Marcus, 「家長」是指出車去接(救) 走示威者嘅人

幫你祈求觀音保佑 , 等佢哋快啲搵到出路 , 平安離開理工。🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

😭😭

你唔明乜係家長!

可以搵善心人扮佢地家長,接走佢地嗎?

😭😭😭


More Creators