我就快爆血管
Added 2019-11-17 23:39:33 +0000 UTC到而家7:30am我仲有幾個救護仔被困Poly裏面!頭先其中一個救護仔留Voice Mail俾我,佢話已經冇醫療用品冇水冇食物但係冇人入到嚟!我真係好撚驚係遺言!但我真係冇辦法可以做到任何野呢刻!可以點?!無助到嘔!琴晚半夜我哋只係搵家長接到部份人走,其他真係唔知點!
Comments
多謝雲海....
2019-11-18 02:48:54 +0000 UTC😭
2019-11-18 01:46:17 +0000 UTC😭😭😭好無奈
2019-11-18 01:41:04 +0000 UTC我朋友出車都去唔到,點接?
Ivan Chan
2019-11-18 01:29:06 +0000 UTC唉...其實今日仲可以正常返到工,某程度上香港人好令人心寒
2019-11-18 01:15:10 +0000 UTC班仆街封晒,佢地搵唔到路走😭😭😭
2019-11-18 00:34:04 +0000 UTC長春
Alvin Au
2019-11-18 00:33:41 +0000 UTC理大變咗「長春圍城」?
2019-11-18 00:33:25 +0000 UTC比戰爭更滅絕人性
Kat
2019-11-18 00:18:21 +0000 UTC頂!啱啱知原來我嚟邊仲有十幾個救護被困!
2019-11-17 23:51:26 +0000 UTC唉…
2019-11-17 23:48:34 +0000 UTC無言
Alvin Au
2019-11-17 23:47:24 +0000 UTC