好耐冇含過撚!😩
Added 2019-11-24 04:46:47 +0000 UTC坦白講啊我尖中呢個區,今次去撼建制派嘅係社區前線嘅靚仔,我之前喺Facebook已經鬧過,幾個月之前已經同佢哋啲人講聲,叫佢靚仔同我打招呼先啦呢區好難做㗎,結果影都冇!唔緊要你落區做嘢啦點知真係幾個月都見唔到任何人、義工街站又係見唔到、海報都見唔到張!咁鬧完之後呢佢親自PM我嘅承認啦唔夠落力,話自己去咗清真寺擺檔啦,係呀個半小時之後到今日都見唔到人!咁頭先我出門口已經見到民建聯啲義工已經拉緊票,一個社區前線嘅人都見唔到喎!頂你個肺算啦!我今次真係含淚啊!直情含撚!真係含晒個靚仔個春袋去投你一票!我只係唔希望嗰個民建聯個妖女可以當選!
Comments
佢總算赢咗,但請你叫佢支援仍然留守理大嘅義士為先,遲D先謝票
2019-11-25 01:29:30 +0000 UTC要參加選舉不是玩, 這前線嘅靚仔搞什麼 ? 完全明白你的無奈. 我朋友那只有白頭佬可選, 所以也是含X投票.
2019-11-24 09:55:46 +0000 UTC一舊係真屎,一坨屎味既咖哩.......唔揀就一定食屎🤮🤮🤮🤮
2019-11-24 09:37:53 +0000 UTC有一年,有個泛民(素人)參選者只著重網上宣傳,差不多無做街站。 結果:輸咗
2019-11-24 07:48:41 +0000 UTC唉,年青人爭氣啲好冇!
2019-11-24 07:47:22 +0000 UTC你唔係無道理。 但宜家係人係鬼,因為無人識佢地,唯有斬腳趾避沙蟲。
2019-11-24 07:40:39 +0000 UTC今早去投票,見到很多年輕人出來投票(打晒蛇餅),反而老人家就不多。最搞笑係企係我前面兩位老人家,個口不斷話我唔識投喎!點投㗎?!跟進又話啲票要入去邊㗎?當時我真係好想講,你問職員啦!唔好loop咁多次,我已經企係到等到有啲眼瞓,你仲不停重複咁loop,我唔想瞓著咗。T_T
2019-11-24 07:34:24 +0000 UTC戴耀廷仲係咁叫人要投經泛民認證過嗰啲, 唔好投其他獨立人士, 話多數係嚟界票。我覺得唔可以咁樣一刀切分! 咁埋泛民堆就可以唔使出力?!
2019-11-24 06:41:47 +0000 UTC反而深水埗南昌選區班後生出現次數密好多!叫人點唔支持!
2019-11-24 06:36:06 +0000 UTC睇完都覺得好委屈,好屈辱,成個畫面出晒黎😹
2019-11-24 06:08:22 +0000 UTC你果邊仲有個少數族裔,雖則唔知咩底
2019-11-24 05:41:33 +0000 UTC唉,見d空降年青既素人候選人真係好落力,講真比打正黨派旗號既勤力。
2019-11-24 05:13:12 +0000 UTC弊端就係成日低估,建制就長期建立起,人地資源多,深潛建制人士少
2019-11-24 05:13:08 +0000 UTC我嗰區得一個建制連任咗十幾年, 同一個民主黨可以揀, 建制個女人上屆喺我地村巴站拉過一次票咁大把, 今屆拉咗三次, 民主黨嗰個? 一次都冇出現過, 海報或旗都冇一張, 唔知哪來的自信, 唔係啲教人分辨黃藍嗰啲網有講的話, 我都唔知原來我嗰區有兩個候選人
2019-11-24 05:08:14 +0000 UTC真實反映香港人心態,講就天下無敵
2019-11-24 05:07:16 +0000 UTC輕敵好易輸,我今朝排隊人係好多,但一睇條龍廢佬居多,一樣有好多以前吾出黎既藍絲,因為最近出街行步路都吾方便(始終旺角太子係舊區又係抗爭者主力戰場,基本上所有路燈行人路都爛晒)而迫左出黎投票,起碼排我前後4個都係藍絲。
Chan Sun
2019-11-24 04:59:26 +0000 UTC我嗰區都係咁樣,宣傳以來未見過有人派傳單。 淨係今日先見到真人出嚟宣傳,咁樣冇可能贏到。😫
2019-11-24 04:59:17 +0000 UTC重口味!😅😅
2019-11-24 04:57:16 +0000 UTC泛民示範瞓喺度都贏呀嘛, 選舉經費可能用咗嚟買香檳
2019-11-24 04:55:10 +0000 UTC今次泛民唔一定贏,至少我屋企兩老表明唔投俾佢地,我老母同街市人相熟,佢話成個街市既人都唔會投民主黨,因為攪亂香港,阻住佢地搵食。我真係一d都唔樂觀,黃絲平時已經浮面,容易估到人數,但深潛既藍絲你真係估唔到
2019-11-24 04:54:03 +0000 UTC其實社區前線裏便好多老嘢㗎
2019-11-24 04:52:39 +0000 UTC細路可以之後再教,而家先要唔好比建制得手。
2019-11-24 04:51:55 +0000 UTC我個區個民主派都係咁,好似唔想贏咁,呢幾月幾乎零宣傳,妖🤬 我想贏,但班候選人唔想贏
2019-11-24 04:51:49 +0000 UTC同民賤聯鬥人數就冇得鬥架啦,但靚仔實在太天真,定係力有不第?都唔識講。
2019-11-24 04:50:50 +0000 UTC😂😂😂😂😂
2019-11-24 04:50:41 +0000 UTC好慘 😂 好彩我個區唔係咁 我22:30返屋企都見到佢拉票
2019-11-24 04:50:28 +0000 UTC佢哋太低估建制派
2019-11-24 04:49:33 +0000 UTC佢覺自己贏撚緊所以咪乜都唔洗做
2019-11-24 04:48:46 +0000 UTC唔好形容得咁仔細,唔想有畫面🤦🏻♂️
Ever Future
2019-11-24 04:47:50 +0000 UTC