SamSuka
wanhoisecret
wanhoisecret

patreon


監票中

正在馬鞍山市中心選區監票中,仲等緊最終點票結果!1號一定要贏!我係呢區當然有原因啦!

監票中

Comments

呀頂,嗰日去咗隔離站

Vincent Cheuk Yin Lam

多謝!

辛苦哂!!恭喜!!

Kat

今朝睇到3點先安心瞓

辛苦,恭喜🎉

感謝雲海, 辛苦了.

加油

辛苦了, 不過今晚辛苦也是值得. 起碼何妖, 班溫神敗走.

辛苦雲海,我見到好多人都自發監自己嗰區。希大家都覺醒

H D Lin

大埔呢邊差不多全黃,仲有幾個議席未知曉,希望各區努力!

瑞華15分鐘前監完票,泛民大勝千幾票👏🏻


More Creators