大家最好唔好上網登記攞口罩
Added 2020-05-06 02:37:59 +0000 UTC或者都係陰謀論啲去分析成件事,政府無啦啦過咗五個月先派口罩,仲要叫人上網登記自己身分證名同地址,我琴日聽完都已經好奇怪!咁今日政府仲要再確認所有人登記完地址資料名身分證之後,係會進行政府內部數據核對,呢個就係問題啦!以我理解依家就只有一個部門有相關姓名身分證號碼地址三樣資料齊全嘅就係選舉事務處,絕對唔係稅局!咁成件事係咪同選舉有關呢?我直覺覺得係!我陰謀論覺得係!我已經勸服埋我老竇唔好上網登記,兩個禮拜後去郵政局攞有幾難呀!宜家呢個納粹香港政府做每一樣野都一定係有陰謀、定有惡毒程序!我就係唔信你囉!
Ps仲要政府用掛號信寄俾你簽收呢下都好鬼!