SamSuka
wanhoisecret
wanhoisecret

patreon


依家又會去法院

今朝真係六點起身,依家會去法院旁聽一個被濫捕嘅手足仔仔!由於佢可能想我幫手保釋,我梗係冇問題啦!依家公眾席要好早排,9:30開庭我八點前會去到㗎啦!死人香港納粹政府!

Comments

💞🙏🏼

感謝你

Thousand million of thanks....

Thank you

加油!

謝謝你

謝謝你

多謝

香港好在有你

辛苦晒,感激

辛苦晒🙏🏻🙏🏻🙏🏻


More Creators