香江沉淪!
Added 2020-05-16 00:57:33 +0000 UTC尼兩日香港情況再急速惡化!睇嚟未來更多惡劣,作為中年都真係想走,但走咗又點呢?感無奈!但年輕人真係要選擇一下,極權要整死你地,為自己未來,可能離開是最佳選擇!唉…
Comments
其實以前睇聖經啟示錄己經好灰, 點知咁快殺到埋身
2020-05-22 17:42:40 +0000 UTC我維持我多年睇法,我唔會係紅色邪惡統治範圍內生小朋友,唔回帶佢嚟呢個國度!
2020-05-18 02:40:44 +0000 UTC可惜係全世界的走向應該都係越趨惡劣!唔知雲海仲有無留意billy Meier, 七姊妹星人己講咗金融崩壞在呢一兩年發生,跟住三藩市大地震,美國內戰再到第三次世界大戰,隕石滅北半球(2036)...
2020-05-16 18:51:54 +0000 UTC我都覺,如果今年內國際冇更多制裁甚至乎幫手推倒共匪行動,之後香港只會更慘😢
2020-05-16 15:11:56 +0000 UTCI agree! If you have enough money, better migrate to another place. Wan Hoi: will you plan to migrate to another country?
Samuel Li
2020-05-16 08:59:47 +0000 UTC面對一個無恥既大權,同佢比無恥我地做唔到。走,真系唯一出路,好心痛小朋友。呢一代會帶住仇恨,20,30年後再同你算呢筆帳,留低條命最緊要
2020-05-16 05:58:19 +0000 UTC真係好傷心好無力,難道除左走就咩都做唔到.........
2020-05-16 05:34:37 +0000 UTC我也是 第一時間諗起班細佬 我人到半百 未來 下一代仲有好多路要行 好好祝福下一代
2020-05-16 04:57:18 +0000 UTC佢就係想你走
Vincent Cheuk Yin Lam
2020-05-16 04:33:48 +0000 UTC完全冇感想
2020-05-16 03:02:38 +0000 UTC想知老左睇住自己幫過咁多忙的共產政權壞事做盡的感想
2020-05-16 02:51:32 +0000 UTC真係好無奈
2020-05-16 02:47:23 +0000 UTC最近全家人心情都好沉重!
2020-05-16 02:44:06 +0000 UTC系咪手足暴動罪成單嘢?
2020-05-16 02:08:53 +0000 UTC好多𡃁仔邊有能力走, 我哋點可以掉低自己友就走。 沉著向前行!
T
2020-05-16 02:08:26 +0000 UTC