SamSuka
wanhoisecret
wanhoisecret

patreon


出發前的怪夢!

出發帶「朋友們」回福島家之前嗰晚,發咗個怪夢!我同兩個認識之朋友去古宅參觀(其中一個係903Marco,但佢同尼件事完全無關!)有人告訴我古宅三摟曾經鬧鬼,那層地面曾是巨大水池,我上去之前問那人:「你見到過鬼嗎?」佢答:「講你都唔信我曾經見過芋頭糕鬼!」我呆咗!上到三樓完全無發現,只見其中一塊大玻璃外一個鹹蛋黃太陽,之後剛好起身,我張床尾對住個窗就係啱啱日出射住我!我真係好想知咩叫做芋頭糕鬼!😂😂😂😂


Comments

應該好好味😋

有次係日本夢到三個山精妖怪帶我行夜市見到好多稀奇古怪嘅嘢 但係好神奇起身係完全記唔起佢哋個樣同埋行過嘅地方,剩係得一種感覺留低

雖然唔關事, 但你呢個夢令我諗番起, 我細個時曾經發過同一個夢幾次, 就係喺自己間小學續層去搵薯仔炸彈! :P

台中的日落是好美的… 在街上能拉出一條長長的倒影

以前D人叫日本仔做蘿蔔頭,如果係蘿蔔糕鬼都勉強leng到下現實,但芋頭糕鬼就眞係....😓

一定係紫紫地色的!

可能潛意識想食芋頭糕

見就無見過,但過年就比芋頭糕上左身

日本“麽鬼”都有 !!

想食芋頭糕咋嘛

綿花糖鬼d friend 😄

無!

有冇問Marco😂可能嚇死佢

?????太陽也有分地方?!

(離題)那張照片有台灣feel

就係似芋頭糕嘅鬼😆


More Creators