關於豪華郵輪
Added 2020-03-09 01:53:00 +0000 UTC你知道嗎?我除咗長江三峽同埋埃及尼羅河嗰啲所謂遊船之外!我係從來都冇錯過郵輪去旅行!唔係我唔鍾意,而係我一直都認為坐郵輪嘅安全問題係我一直都諗唔通!幾千人集中好短一段時間一齊,自助餐又完全係細菌病毒散播嘅溫床,加上中央冷氣系統,呢次鑽石公主號同埋至尊公主好大家就清楚啦!根本就係困獸鬥!所以我唔明白點解日本官員同美國官員係要求乘客留喺架船上邊繼續用中央冷氣散播病毒?我到呢刻都理解唔到!而更加更加更加好笑嘅係,你知道過往15年其實公主號嘅集團係每個月都會email最新訊息俾我!可能佢一直都以為我係潛在客人?!咁鑽石公主號發生呢件大事之後佢send咗個email畀我真係笑到噴飯,佢話依家全球招標搵緊一間可以徹底清潔整個郵輪嘅公司!第一,你send呢個email畀我唔通我有呢個專業資格咩?第二,原來過往幾十年你哋冇一間專業嘅消毒公司係專門定期消毒整架郵輪㗎?唔係咁撚恐怖呀嘛!你又要知道佢哋嘅收入來源係好可觀喎!但原來清潔一向都馬虎嘅!唉!睇嚟經過呢次事件之後有機會我一世都冇坐郵輪嘅機會了!(但係去南極我始終都係想坐郵輪,並唔係想坐科學船!😂)


Comments
如果唔係家母想坐下遊輪,上年12月中都唔會坐⋯ 結果一如所料,連家母都覺得悶到不得之了⋯ 以後應該可以免疫唔使再坐遊輪。
2020-03-10 12:39:14 +0000 UTC坦白講我認為鐘意坐遊輪係嗰D好唔adventurous 亦冇乜心認真了解目的地風土人情嘅人。我有D朋友係甘的,落船去D趕到死嘅excursions為打咭,導遊講乜冇興趣,食野鍾意free嘅buffet。我去過一次北歐cruise之后不但冇改變我對cruise嘅反感,係更加唔鍾意!
2020-03-10 05:19:29 +0000 UTC醫院都唔會徹底清潔消毒所有病房,何況遊輪酒店飛機還是旅遊巴。同意中央冷氣散播病毒,應該上岸隔離。坐遊輪嘅好處係除時有廁所,唔洗日日換酒店。
2020-03-10 04:36:48 +0000 UTC除咗衛生問題 仲有空氣污染問題 又有欺壓員工問題 無論係邊一方面都唔應該支持郵輪旅行
Edward So
2020-03-09 05:53:25 +0000 UTC