SamSuka
wanhoisecret
wanhoisecret

patreon


郵箱惡號

返到嚟香港第一時間梗係衝去郵政局睇吓郵箱有冇信啦!你個仆街冚家剷香港政府,竟然send咗稅單俾我!!!仲要我4月14號比第一期稅!呢個時勢呢個政府仲邊有資格問我收稅?!我比餿水你哋差唔多!


Comments

乜三少都要交稅既咩?

國王,因為你長期糧頭,所以要你交。😂😂😂

交左啦, 好嬲。

Mat

4月到期逐日1蚊交唔哂!有乜辨法唔交?

逐日1蚊交稅

趕住收錢養政府班廢柴, 比條毛佢

一蚊一蚊交!

睇到你個句"你個仆街冚家剷政府,竟然send咗張稅單畀我”,笑到我停唔到😂😂😂🤣🤣🤣

俾屎水佢地就岩啦😡😡😡

我都未收到

你咪算遲,我二月頭已經交咗第一期。

我到宜家仲未收到,但我堂嫂佢係稅務局做,佢話係3月底前一定會有稅單俾晒香港人。(拜年時問)

香港人未黎得切反應仆街政府搞出黎嘅疫情,死黑警就周圍搞事,港共政府仲要收稅?

Ever Future

每日交一蚊


More Creators