尖沙咀外賣難題
Added 2020-03-14 11:51:11 +0000 UTC尖沙咀有擋40幾年嘅快餐店,由細叫外賣叫到大!近排試過一次送過嚟嘅外賣佬冇戴口罩我已經好唔安樂,第二次又係同一個外賣佬又係唔戴口罩,佢仲同我講而家生意好差,我心諗啲人咪就係見你冇戴口罩所以唔叫外賣囉!但最慘就係呢一位外賣佬其實都係一位精神康復者!我都好難逼佢戴口罩!我諗快餐店都好難逼佢!結果我依家都唔叫呢間快餐店啦!諗起都幾無奈!
Comments
同感, 太子弼街隧道口個間小食店我以前晚晚放狗就買豬骨粥宵夜, 後來佢地主要做自由行客, 成日都迫爆我就少買了, 前晚見佢拍烏蠅, 就幫襯下啦, 個女人裝粥時見佢無口罩我已經諗快D蓋上蓋啦, 點知蓋蓋前一刻, 佢問我要吾要蔥... 又加一句要吾要菜圃粒.... 贂住佢D口水就咁去左碗粥度... 一次怕怕
Chan Sun
2020-03-16 04:32:45 +0000 UTC叫外賣但到取😢當支持
Yuliya
2020-03-15 11:51:30 +0000 UTC有間賣腸粉嘅黃店喺韓國街嗰邊叫 不忘,仲要係一班後生仔開,好好食🤤
2020-03-15 03:03:27 +0000 UTC最近常叫 foodpanda, 簡單講佢只係提供外賣佬幫你攞外賣到你指定地點, 暫時叫過二十幾次, 送外賣嘅人都係後生男(有女)多, 全部有帶口罩, 你可以嘗試下。
2020-03-15 01:50:15 +0000 UTC韓國街個d你食唔食架?有間叫gaga hoho (家家戶戶)既lunch set 唔差既。一係尖東鐵牛既魯肉飯,不過呢兩間唔知係咪藍店。尖咀既茶廳又老實我仲未食到間好好食😔
2020-03-15 01:01:17 +0000 UTC住家菜呢幾年都難食左喇(尖咀返工做左好多年😔😔)
2020-03-15 00:57:17 +0000 UTC住家菜-幾好食, 但不知是否藍店
2020-03-14 15:04:16 +0000 UTC幫襯Rosa嗰間囉
2020-03-14 13:43:04 +0000 UTC史上最難食嘅餐廳
2020-03-14 13:29:29 +0000 UTC我極力推介龍門冰室👆🏻
2020-03-14 12:26:39 +0000 UTC試下嘉寶漢堡
Jim Jim Cheung
2020-03-14 11:57:01 +0000 UTC