SamSuka
wanhoisecret
wanhoisecret

patreon


星期日放舊相

星期日,想分享一些舊照片!有時我都唔知patreon 嘅粉絲想睇啲乜(而且肯定有啲係唔小心俾錢入咗嚟並非我fans!😂)我私人舊照到底大家有無興趣?請大家留言!













Comments

有時睇翻讀書時期既相都幾令人回味

有興趣

呢D先多人睇XDD~

咩都有興趣睇

有興趣

有呀

舊相正

放多啲Chok相🤪

想睇你以前去內地影嗰啲相,尤其係一啲依家已經面目全非,徹底商業化咗嘅地方。

睇下舊相都幾好啊~ 有埋簡單描述就更好

好有興趣!

加少少描述就好啦

放d唔小心偷影嘅舊相

Kel Lee

好有興趣,又其以前未回歸的香港

Yuliya

好想睇,好有興趣。

非常有興趣. 一起懷念以前.

有觀賞價值

有興趣呀:)

唔知你記唔記得,喺2018嘅年末曾經有好多篇題目叫《異國點唱機》post左首聖誕歌,我留言話想你post多首,你話下年先,到2019年聖誕香港情況好慘烈,所以當然冇心情post啦,但而家可唔可以post下﹖

唔敢講自己係你的fans ,但好鐘意睇你啲post同你嘅個人意見,好有啟發性

你真係吾捻住搵返個friend?

Ok呀~

吾算係你fans但喜歡睇你嘅post,我係自願付費㗎。

有興趣,了解多啲你既過去😄

有興趣想看更多

你真係最得意😉

我認真認為三少可愛架 ///(>u<)/// 喜歡~~~~

Love to know you more by looking at your old photos. I am using the Patreon App which can’t zoom in. It is only drawback for me.

Ruth Chatburn

好鍾意睇舊相吖,可以了解到三少既過去。每張相都好認真咁zoom in黎睇細節😝

多謝分享!最鍾意你爆政府料。上年書展你提過一位大公司高層朋友同你講過啲嘢,如果係真,個政府就真係好黐線。嗰時仲話可能喺家春秋講吓。唔知而家仲講唔講得呢?

放多啲睇多啲 👍😄

想睇,無聊你既舊相,新相, 定系今次日本走私返黎既二戰相都想睇

咩相都ok, 香港舊相/旅行/歷史 有特別意思嘅加返兩三句說話講解下更好

CY

歡迎

中共logo同企喺樓梯嗰兩張,好似talk show都放過😆

Parramatta Pangbourne

多謝雲海。 我都怕你之後捐去香港各大博物館 以現今政府的狀況,二戰批相不見天日的情況好大😔

仲有,當然靈異呀,外太空,間諜,外星人,都好有興趣啦!期待你講福島既靈異事件😅

關於你既野都有興趣😊上年12月聽完你個家春秋家庭史,真係好正,了解你更多😬

好!我慢慢放,我好多!

😂😂😂😂😂😂😂😂😂

好有興趣!

有興趣 另外你有好多二戰相片,希望你放出來 我好喜歡研究二戰

最中意都係D神秘野,雖然以前已經講得夠多了

雲海你係一個有趣又多唔平常嘅經歷兼且能說故事又好聽嘅人,睇你投訴又覺得有point, 所以成為你粉絲,乜都想睇想聽.

想知“ 不為世人所知嘅秘密”

唔小心俾左錢,唔小心做左fans

好有興趣睇你去旅行嘅相

你所有野都有興趣。你講我地就睇

就算無題齋放相都照殺

好得意,你中學時個樣已經好成熟成個大人咁,咁相對嚟你大過之後個樣又唔係變化左好多咁。

有興趣睇呀!同埋你細細個就已經有機會去旅行周圍去,如果有d你自己覺得有趣既旅行相,你願意分享我都想睇呀。

凡係你覺得唔正常唔現實嘅嘢都有興趣架


More Creators