今日分享一張張國榮相片
Added 2020-04-01 01:59:47 +0000 UTC首先我並唔係哥哥嘅粉絲,但幾年前收購舊相嘅時候,見到一張7、80年代哥哥喺電視台嘅黑白照片,當然忍唔住收購埋啦!應該係當年啲娛樂記者影,咁其實我真係唔係佢嘅粉絲,我遲啲會擺喺古物店賣咗佢!我細個其實對張國榮冇乜感覺,但佢過身之後我反而幾鍾意佢,買返佢啲歌聽!有冇人好似我一樣係佢死咗之後先鍾意聽佢啲歌?

Comments
佢死後我先至識欣賞佢嘅《大熱》~
2020-05-20 08:48:24 +0000 UTC我....... 仲要當年比較喜歡條 PK老嘢多D。但哥哥走後,每年每年咁越嚟越鐘意佢,而家4月1號已不再是愚人節了。
2020-04-04 08:26:54 +0000 UTC我細路果時係憎張國榮,鐘意譚校長添……到大左就唔會咁幼稚,不過都係佢死左之後會聽多左就真。
2020-04-04 04:08:04 +0000 UTC細個果陣係俾我阿叔感染,佢沖涼果陣係個廳開大音樂聽哥哥d歌,日日係咁聽,中意咗!
2020-04-04 01:08:36 +0000 UTC同雲海相反,細個時好鍾意佢,因為佢睇麗的。大個後就冇感覺,轉而鍾意陳百強,依家兩個都唔喺度啦。
2020-04-03 16:53:15 +0000 UTC現在覺得張國榮d歌越聽越有韻未,聲線又好,相反,譚生早半年前推首新歌,把聲好沙好難聽,難聽到我即本刻熄左部收音機。救命!老了是要退休的,聲都毁了請以後別再唱了
2020-04-02 08:06:23 +0000 UTC以前細個只知佢同譚生鬥生鬥死,兩個都唔鐘意,只喜愛譚生首誰可改變,因為鍾意翁美鈴套天師執位
2020-04-02 08:02:37 +0000 UTC有
2020-04-02 02:44:19 +0000 UTC我以前係校長fans, 所以一D都吾會理佢, 佢過身後因多左好多人講佢過去, 先發覺原來佢係好人, 跟著開始追番佢D歌... 其實吾止佢, Beyond都係咁, 過身後先知錯過了...
Chan Sun
2020-04-02 02:28:48 +0000 UTC有
2020-04-01 17:32:13 +0000 UTC由佢唔再攞奬開始聽
2020-04-01 13:59:29 +0000 UTC我就死前小聽,死後又真係聽多左。
2020-04-01 13:32:00 +0000 UTC梗係有啦,我都係細個無乜感覺
2020-04-01 11:45:45 +0000 UTC最鍾意風繼續吹
2020-04-01 07:27:03 +0000 UTC"有冇人好似我一樣係佢死咗之後先鍾意聽佢啲歌?" +1
Kel Lee
2020-04-01 06:41:06 +0000 UTC