SamSuka
wanhoisecret
wanhoisecret

patreon


時代過去就由佢過去啦!

當頭先5:00我老竇係會開電視睇許冠傑live,我就知道something wrong!首先見到亞蛋都想死,再聽到佢啲歌開始係用爛聲唱,有時候時代過咗就唔好再出嚟啦!

Comments

完全同社會脫節,刻薄d講句,去老人院啦!好唔好?

好彩無聽

咁老老實實,七十歲人把聲都算係咁,前幾年現場睇過Paul McCartney ,把聲仲差 😅

Parramatta Pangbourne

全盛時期嘅佢都唔識欣賞

Vincent Cheuk Yin Lam

好似係為咗一班通利被裁員的員工而唱。

有時懷念吓過去都幾好 ar

這個演唱會有政治因素嗎?他説話好像有感冒。如果沒有政治考慮,為什麼感冒了也照唱?

Ruth Chatburn

人老左真係唔可以唔退落嚟! 適當時候退下來!留個美好回憶咪幾好

歌聲一早就走樣, 就是不想見到他的老態.

絕對同意! 好好地光榮引退咪好囉


More Creators