SamSuka
wanhoisecret
wanhoisecret

patreon


昔日未填海之中環

翻舊相,見返2008年我在中環拍攝的照片,真係好心痛!完全面目全非!一切回復不了!唉!






Comments

當年大會堂佩合埋皇后、天星碼頭真係好正,每次鐘樓報時就覺好有城市心臟FeeI

香港以前好有歐洲式風格!但97之後就……


More Creators