SamSuka
wanhoisecret
wanhoisecret

patreon


落實黃色經濟圈

坦白講喺香港要真係實踐每一樣野都幫襯黃色經濟圈其實係好難嘅,尤其是黃色食店,........Errrrrr真係好多都幾難食!但我呢排喺疫症期間,點都要支持呢個經濟圈,所以當朋友個獨立屋要搵室內設計師問我介紹,佢同我都堅持要搵黃色背景設計師,咁我經我老友Zeno介紹,一個深黃室內設計師老闆養住10個夥計,今個星期就接咗個朋友張單啦!

咁琴日我去深水埗買嘢,見到有檔賣寵物用品嘅,有我想買好耐嘅連狗公仔,即刻買咗個!老闆係黃,佢都係幫黃手足代賣公仔!正!

咁由於我屋企係唔能夠冇花!(呢個係我10幾年習慣)咁我近排就搵到間黃花店,今日就訂咗一大束我最鍾意嘅紅玫瑰,老闆娘仲送咗啲禮物比我添!

呢個經濟圈喺香港其實都仲係小眾,但真係要慢慢慢慢建立,起碼係呢個時期唔可以比佢哋執笠!冇理由俾啲藍色仆街睇死!大家都可以一步一步慢慢嚟!


Comments

今日係何李活道經過見到有間鋪賣首飾都有賣連豬連狗 即刻入去買左 老闆娘都好nice👍

大家一同努力💪🏻唔好比政府同藍色嘅仆街睇死

雲海多謝你呀!

大家要努力支持黃店。

呢排屯天元既米豬連黃包經濟圈又攪大批鬥,共產黨鬥人民既威力不可忽視!

這小禮物好靚啊~

"Errrrrr真係好多都幾難食" >> 其實...呢個同意 :( 希望大家一齊進步~!

一定要撐黃店過依家呢個難關,趁呢個疫情篩走d藍店!💪🏼

正!

大家努力 💪💪💪💪

好得意呀 花好靚呀

咁我好彩,我食既黃店好多都幾好食😋

一齊努力

Yeah,大家繼續支持黃色經濟圈

黃店的定義....最緊要係幫手足同路人! 炸兩俠, 你拎住花幅相好靚呀!

支持!💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻

大家盡力支持黃店。近來好多藍血或5毛積極入黃谷抹黑黃店搞分化, 證明黃色經濟圈真係影響到佢地。黑警又狂入黃店巡查搞事!

我地大埔好黃,大埔人好多支持黃店。但要一岩一步來

咦⋯⋯佢隔離係唔係深水埗郵政局?

https://m.facebook.com/flowersinw/

深水埗買玩具街前一條街買寵物用品當口冇名㗎

可以公開啲舖頭名比我哋支持吓?

雲海,可唔可以話俾我知隻連狗喺邊度買㗎?

當然!我用雲海名義訂花

花店老闆娘知你係炸兩俠,勁👍🏻


More Creators