黃色經濟圈之黃色髮型屋
Added 2020-04-20 06:30:26 +0000 UTC之前都講到依家真係要認真落實盡量幫襯黃色經濟圈,咁今日又係新嘗試:髮型屋!話說我以前幫襯嗰啲髮型屋都好耐冇幫襯,今年都係去返老竇用開嘅舊式上海髮型舖,問題就嚟啦!一來佢哋冚世界都係藍絲、二來嗰啲髮型師喺新年期間一定全部都返大陸過年,我唔會冒呢個疫症嘅風險囉!咁後來有老友同我講搵到一間係尖沙咀厚福街樓上嘅髮型舖,而且係好實在嘅黃店,老闆娘以前係另一間髮型屋做,因為全部人都係藍,佢頂唔順決定自己出嚟做個體戶,當然生意唔係容易做啦!咁今日去到現場剪頭髮,我同老闆娘講我搵黃髮型屋都搵得好辛苦!咁佢講笑咁講:「我哋直情係金啦!」同埋見到疑似有請手足幫手做助手,呢啲就唔問啦!若果大家有興趣支持黃色經濟圈嘅髮型屋,私信我問地址,費事又比人Cap圖丟俾藍group去搞人!
