參觀「重光弁当」
Added 2020-04-21 07:28:34 +0000 UTC今日去我師弟開嘅「重光弁当」參觀!真係小型資料館咁!仲代賣好多手足嘢!大家多多支持黃色經濟圈!










Comments
滑蛋鰻魚飯好食! 吉列豬扒乾左啲啲! 繼續努力,下次再試牛!
2020-04-21 14:22:55 +0000 UTC新浦崗飯堂
Ivan Chan
2020-04-21 13:19:09 +0000 UTC食過。真係好食👍🏻
2020-04-21 12:41:46 +0000 UTC聖若瑟的通病
2020-04-21 08:28:03 +0000 UTC係呀!
2020-04-21 08:27:47 +0000 UTC搵日去朝聖
2020-04-21 08:17:26 +0000 UTC你師弟個樣仲老過你🤣
2020-04-21 07:53:21 +0000 UTC原來係您師弟開?
Jim Jim Cheung
2020-04-21 07:50:22 +0000 UTC