藍屍的卑鄙行為!
Added 2020-04-21 09:41:31 +0000 UTC話說早前同一間黃店老闆傾開計,見佢自己去送外賣,我就問點解你請咗咁多手足夥計唔叫佢哋去送?老闆話:「唔夠膽比佢哋送!」咁我最初仲以為係啲手足傻下傻下做錯野啦!點知佢話唔係呀!原來情況都幾恐怖!話說呢一排會有啲相信係建制派或者藍絲陣營嘅人,中午嘅時候會order相當份量嘅外賣,咁啲年輕人送到一半嘅時候,就唔知點解喺佢哋經過嘅途中俾人埋伏襲擊毆打!!!擺明係玩嘢啊!仲要遇到咁嘅情況就算報警都冇用因為警察係唔會受理黃店人員受襲!我哋呢個時代真係唯有自己保護自己!所以老闆寧願自己送,就算受襲都寧願自己受襲!😭