SamSuka
wanhoisecret
wanhoisecret

patreon


武漢實驗室密碼外泄

留意網上消息嘅人都見到,武漢實驗室電郵嘅密碼外泄咗!但我見到焦點係,有冇可能實驗室人員會用123456做密碼呀!真係痴撚線!


Comments

差唔多啦

其實好多公司都係咁做, 好多人覺得最危險嘅就係最安全!

用123456 做password唔出奇,因為冇password policy 加audit control ,所以user 用123456 做password唔駛諗又易記

以前做過間公司, 所有reset的密碼都係default 做12345678

個IT admin炒得啦,唔set password rule, 123456都可以用得,真係豆腐渣強國研究室

睇落唔似密碼,這款形式出現又要有重複出現的唔似密碼,至於果串類似密碼的資料我覺得有機會係電郵代號之類俾電腦認的ID。好可能係改圖都唔定

以中國人果種鳩流流性格,密碼用123456真係唔出奇

公家資料,又唔係自己私人帳户,話之佢啦,set 個 strong password 畀自己記住,咪即係玩自己。

其實連密碼都唔需要啦

密碼冇加密,可想而知個實驗室同國際處理病毒嘅標準差幾遠

有的用":", 有啲用";", 奇怪~


More Creators