一個手足的故事
Added 2020-04-23 04:00:07 +0000 UTC這陣子不斷幫一些年輕手足找工作,在這時期一點也不容易!尤其在疫情政策下,一般餐廳及酒吧已沒有什麼工作可做!而且手足們又沒有什麼學歷、工作經驗或技術......。昨天我聽到一個手足告訴我的真實個案,手足A是331真的是經過旺角,平民裝無做任何事被濫捕的人,當晩在警局近乎十多個年輕人同樣情況被濫捕;有一個當時正在送外賣,因為自己背囊平時有支「時代革命」旗,黑狗就咁拉咗在埸十個後生仔!痴撚線!而家有人有支旗已經可以刑事罪!尼個真係納粹政權!A在臭倉等待時,坐在旁邊的男手足B喊哂!A問B乜事,B話上年自己確實有出來,但今年已經無再出,而且找了份地產經紀工作,由於經驗不足市道又差,三個月也找不到單,只靠底薪!而B被濫捕翌日早上,本來約咗個客簽約,是三個月唯一一張單!已經肯定失約!加上B自己所有存款只剩一千,連保釋費也未必夠,A說可以借給他.......聽到這裡,已經可以想像到,B以後只會更加憎死克警!而且原本回到正常生活的年輕人,是個政權迫佢哋再回到街上!!!無腦!
Comments
😢😢😢😢黑警真係一定有報應
2020-04-29 02:00:22 +0000 UTC😭😭
2020-04-24 14:22:14 +0000 UTC死黑警
2020-04-24 06:06:14 +0000 UTC😢
2020-04-23 22:47:51 +0000 UTC根本就亂咁嚟,佢哋覺得自己凌駕法律㗎啦⋯⋯就算真係拉錯咗,佢哋係0法律責任,連少少處分都無,份糧又袋袋平安
2020-04-23 21:55:31 +0000 UTC如何殺掉一代人
2020-04-23 16:12:03 +0000 UTC如果他地有腦/有為香港諗一秒都唔會攪到禁 迫害年輕人 真心白痴
2020-04-23 13:52:05 +0000 UTC其實大家可以咩都唔做,做港豬,唔上街,唔投票,見到不公義的事情唔出聲!冇人迫你!
2020-04-23 08:06:15 +0000 UTC有否搞錯, 政府最仆街, 不是律師同議員.
2020-04-23 07:46:31 +0000 UTC😭
2020-04-23 07:44:43 +0000 UTC呢d野點解要我地做?我又唔係律師又唔係議員!!一有問題就話人玩分化!!!咁你地玩晒啦
2020-04-23 07:29:25 +0000 UTC我識好多剛畢業的律師,個個義務。做到par 係度,有手足夜晚10:00 比人捉,佢哋係警署坐通宵。唔好話人唔做嘢,人哋全部冇錢收㗎!你哋又做過d咩?!佢哋都要生活,搵錢養活自己個運動先可以行落去! 大家醒下啦!仲玩分化!
2020-04-23 07:10:33 +0000 UTC講真啲律師其實幫唔到幾多 入到去見下只係叫做安心啲同埋比到小小法律意見你
2020-04-23 05:02:59 +0000 UTC自身難保
T
2020-04-23 04:39:50 +0000 UTC