伊朗買的手信
Added 2020-08-05 05:04:54 +0000 UTC一共去過三次伊朗,第一次去是1997年,當時已經感覺到有很大的文化衝撃,要知道我在首都德黑蘭市集見盡迪士尼的產品(當然是翻版)、在東部有可口可樂買、在設拉子遇上一個美國旅行團!傳媒又話佢地反美,傳聞與真相相差很大!
當我見到這個伊朗版足球小將膠方塊砌圖,忍唔住就買咗!上面係當地人用嘅波斯文,也是那句,買嚟唔知做乜!🤪
原本今年十一月,打算再去多次伊朗,但而家疫情,簡直重創伊朗,應該也不能成行了!

一共去過三次伊朗,第一次去是1997年,當時已經感覺到有很大的文化衝撃,要知道我在首都德黑蘭市集見盡迪士尼的產品(當然是翻版)、在東部有可口可樂買、在設拉子遇上一個美國旅行團!傳媒又話佢地反美,傳聞與真相相差很大!
當我見到這個伊朗版足球小將膠方塊砌圖,忍唔住就買咗!上面係當地人用嘅波斯文,也是那句,買嚟唔知做乜!🤪
原本今年十一月,打算再去多次伊朗,但而家疫情,簡直重創伊朗,應該也不能成行了!
