個政府想整死壹集團
Added 2020-08-10 02:38:07 +0000 UTC一起身就見到新聞呢個港共納粹政府用國安法拘捕黎智英同佢個仔同埋一集團幾個高層!
外國制裁你你就諗住整死壹集團去反擊!真係好嘢!仲要係冇搜查令之下派幾百個黑警入去集團捉個記者搜查!咁頭先問過相關傳媒,咁佢用國安法真係唔使搜查令㗎!屌你老母!
咁我作為壹集團嘅作者同埋記者,咁我隨時都會可能俾人拉㗎!我諗我都有心理準備!香港真係好悲哀!香港唯一反對派嘅傳媒都可能會正式結束!

Comments
制裁不了美國就制裁香港人,真係叻
2020-08-10 14:19:01 +0000 UTC好L黑喑
2020-08-10 13:50:54 +0000 UTC香港人不會咁易放棄,一定頂得過去!
2020-08-10 11:08:56 +0000 UTC好無助。。
2020-08-10 09:34:58 +0000 UTC我睇到另一個壹傳媒寫財經果位專家話佢都感覺俾人捉嘅距離又拉近左(因為建制派內部已經非常動搖,尤其是商界真的害怕制裁。若不行使威權做一些硬措施,陣營內部會分崩離析。當兩個國家級棋士下子舉棋,必定敲擊棋盤,而我們就是要承受這樣的敲擊。)
2020-08-10 06:00:54 +0000 UTC最慘係無力感😔
2020-08-10 05:47:19 +0000 UTC屌你老母,依家唔只整死壹集團,係搞你全家,職員,朋友,仆街冚家剷!!!!!!!
2020-08-10 04:46:58 +0000 UTC真係好想咸出嚟😭😭😭
2020-08-10 04:36:18 +0000 UTC文革式開始了,香港人頂住,証明黎明將好快到來。
2020-08-10 04:27:35 +0000 UTC身有屎先会怕传媒
2020-08-10 04:03:12 +0000 UTC最擔心係班死黑警, 入去插贓, 因為無任何人係現場監察
Chan Sun
2020-08-10 03:35:19 +0000 UTC