SamSuka
wanhoisecret
wanhoisecret

patreon


大阪2025万博Logo

死囉!大阪 2025年万博,個 Logo 我第一眼以為係大腸!😂原來係係細胞嚟!我覺得怪旦兼唔好睇!大阪!我要進入了!到底有冇「朋友」會去呢?!

大阪2025万博Logo

Comments

See this 😂😂😂 https://www.facebook.com/kitarochaya/photos/a.513281415366642/3668916683136417/?type=3

豬大腸

我以為係一條腸道

幾可愛😂

右上角睇咗「總數8964作品」

Ever Future

真係唔識欣賞條大腸

1:02 有顯示其他入圍作品, 全部都靚過呢條生瘜肉的大腸喎......

係咪唔係地球既細胞,所以我地唔識呀?

只睇圖,我覺得似係好多隻眼既怪物多啲。

「朋友」一定會去,所以我要去揾「朋友」


More Creators