美豬也多!
Added 2020-09-15 02:39:54 +0000 UTC啱啱見到段片好正:
一個黑人美國青年對住鏡頭話:「我真係好撚擔心以後冇得用的Tik tok !」佢隔離嘅黑人朋友馬上串佢:「而家數以十萬計嘅美國人死亡中,你竟然關心嘅係Tik Tok?!」
之後佢將呢段片擺咗上Tik tok!🙄喂呀!
Comments
講起精神鴉片真係要睇下Netflix 既 Social Dilemma,青少年自殘數字近年上升左好多因為d人太重視自己網上個形象,太著重人點講你d post
2020-09-15 18:46:09 +0000 UTC我其實唔明,Tik tok咁無聊,都唔知有咩好睇。居然有人認為呢個重要過人命,都唔知係個腦係咪生錯地方。
2020-09-15 14:38:52 +0000 UTC美豬、歐豬唔會比港豬少
2020-09-15 11:12:48 +0000 UTC美豬不比香港少。 他們並無身同感受! 就算被大陸慘透,大部分人都後知後覺! 武漢肺炎剛登陸美國時,完全唔覺得一回事! 頂!
2020-09-15 06:17:55 +0000 UTC出10幾秒片有噤個view,果種滿足感真係精神鴉片黎架
2020-09-15 05:57:10 +0000 UTC美國基層好多人眼界都好窄
Vincent Cheuk Yin Lam
2020-09-15 05:35:14 +0000 UTC